  • Data: 2014-01-02 01:18:57
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 stycznia 2014 01:04:09 UTC+1 użytkownik Tomasz Stiller napisał:

    > Owszem, ale wykrywalność podnieść dużo trudniej. Chyba, że faktycznie
    >
    > skończy się powszechne przyzwolenie na jazdę po pijaku. Tutaj właśnie
    >
    > postawa obywatelska może najwięcej zmienić.
    >

    > Mam taki dość ciekawy jak mi się wydaje przykład. Znajomi mieszkają sobie
    >
    > w Angli. Mają małe dziecko. Pewnego razu urządzili urodzinki zakrapiane
    >
    > alkoholem na ogrodzie. Żadna libacja, normalnie kulturalne piwko. Mniej
    >
    > więcej po 20 minutach od rozpoczęcia imprezki do drzwi zapukał pracownik
    >
    > służb społecznych. Przyszedł sprawdzić czy na miejscu jest ktoś trzeźwy,

> [...]

    W Anglii widziałem takie zdarzenie. Był wieczór, ale niezbyt późny. Tak ok 8-8:30. Z
    samochody wysiadł chłopaczek z 9 lat. I szedł do sklepu. Kierowca, zapewne ojciec
    trochę się ociągał z wysiadaniem. Chłopaczek wyglądał jak by był sam. Przejeżdżał
    radiowóz. Zatrzymali się przy dziecku. Jak za kilkanaście sekund podszedł kierowca,
    załóżmy że ojciec, to go tak zjebali na funty że się zrobił o połowę mniejszy.
    Opowiedziałem komuś kto tam mieszka od dawna. Powiedział ze to norma. A jak trafią na
    ulicy samo dziecko do iluś tam lat to rodzice mają przejebane bardziej niż chłop w
    kieleckim.