  • 71. Data: 2010-05-17 17:46:55
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobi?o na mnie wra?enie
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Zacznij jeździć, a nie się toczyć.

    Jezdze, i to dosyc szybko. Ale z drugiej strony nie zarzucam za kazdym
    razem grzywki na plecy.

  • 72. Data: 2010-05-17 18:04:52
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jezdze, i to dosyc szybko. Ale z drugiej strony nie zarzucam za kazdym
    > razem grzywki na plecy.

    7.5/100 to mi na trasie palił 1.9 TDI 130 KM ;)

    Jurand.

  • 73. Data: 2010-05-17 18:52:14
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Co się tak złościsz, znowu Ci lambdę wykręcili? ;)

    Jesteś następnym debilem?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 74. Data: 2010-05-17 18:53:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nie mam okazji takim potworem pojechać, ale jechałem Mitsu 3000GT z
    > 1995r :) Też robiło wrażenie.

    VR4?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 75. Data: 2010-05-17 19:14:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Jesteś następnym debilem?

    Zyga, ty masz palmę pierwszeństwa w byciu debilem :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 76. Data: 2010-05-17 19:29:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-05-17 18:04, Jurand pisze:

    > 7.5/100 to mi na trasie palił 1.9 TDI 130 KM ;)

    1.4 tdi skodowski mi tyle pije :), a nie ma 100 koni nawet ...

    6008

  • 77. Data: 2010-05-17 19:33:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > 1.4 tdi skodowski mi tyle pije :), a nie ma 100 koni nawet ...

    Bo masz gaz w postaci przełącznika monostabilnego. A powinien być
    potencjometryczny. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 78. Data: 2010-05-17 19:38:07
    Od: Rafa <n...@d...com>

    to wrote:

    > Cieniasem 900 nie da się sprawnie poruszać.

    Prawie masz racje.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 79. Data: 2010-05-18 01:03:04
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Zyga, ty masz palmę pierwszeństwa w byciu debilem :)

    Powielasz teksty idioty płaszycy.
    Przykre.

    zyga
    --