  • 81. Data: 2010-05-18 09:36:19
    Temat: Re: 5.7l V8 zrobiło na mnie wrażenie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsroaj$khi$...@n...onet.pl...

    > Ze tak powiem, mijasz sie zprawda. Zeby ruszyc nie musze dodawac gazu,
    > tylko puscic hamulec. I to bylo STANIE w korku, bylo goraco wiec silnik
    > byl potrzebny.

    juz ci pisalem, jakbys stal, to nawet takie 3 litrowe v6 wypala litra na
    godzine, a ze nie stales, to i wypaliles wiecej, proste jako kochanie

  • 82. Data: 2010-05-18 16:31:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Powielasz teksty idioty płaszycy.
    > Przykre.

    Oj tam, to Mashpónto zaczął pierwszy wyzywac od debili ;)

  • 83. Data: 2010-05-18 17:39:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Powielasz teksty idioty płaszycy.
    > Przykre.

    Przykre to powinno być dla Ciebie to, że walnąłeś babola, którym
    zrobiłeś z siebie idiotę. A teraz dalej w to brniesz, nie chcąc
    przyznać, że nie miałeś racji.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 84. Data: 2010-05-18 18:55:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    szerszen pisze:

    > juz ci pisalem, jakbys stal, to nawet takie 3 litrowe v6 wypala litra na
    > godzine, a ze nie stales, to i wypaliles wiecej, proste jako kochanie

    Ale 2.0 wypala ok 1,5l/h :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 85. Data: 2010-05-18 20:35:04
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    DoQ wrote:

    > Ale 2.0 wypala ok 1,5l/h :)

    Bo jak sie klima zalaczy to musi sobie obroty podbic. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 86. Data: 2010-05-19 00:06:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Rafał Grzelak pisze:

    > Bo jak sie klima zalaczy to musi sobie obroty podbic. :)

    Tak duzo to znowu nie podbija, u mnie z 650RPM do 700RPM.
    2.0 i bez klimy bierze wyraznie ponad litr/h. Zakladajac ze 3.0 lyknie
    ok 2l/h, to 2h _samego postoju_ w trybie miejskim wyssie z baku 4 litry.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 87. Data: 2010-05-19 03:08:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Oj tam, to Mashpónto zaczął pierwszy wyzywac od debili ;)

    Płyń debilu, z Wisłą!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 88. Data: 2010-05-19 03:11:54
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Przykre to powinno być dla Ciebie to, że walnąłeś babola, którym
    > zrobiłeś z siebie idiotę. A teraz dalej w to brniesz, nie chcąc
    > przyznać, że nie miałeś racji.

    Głupi jesteś. To idioci powielają historyjkę, że mi coś ukradli.
    Jeśli pisałem, że ktoś *PRÓBOWAŁ* mi ukraść, to *TAK BYŁO*!

    Kapiren?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 89. Data: 2010-05-19 06:19:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale 2.0 wypala ok 1,5l/h :)

    komp w moim 2,9 na jalowym pokazywal 0,9, za to przy starcie jak depnalem
    potrafil pokazac 99 :)

  • 90. Data: 2010-05-19 11:13:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze: