  • 41. Data: 2011-01-28 12:18:07
    Temat: Re: 4xUSB -> 1Xdisk
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >I moze w oponki jeszcze pierdnac?

    Jak chcesz. Uważasz, że się da - udowodnij.

    >To o ile ten zakad?

    O to czy masz jaja.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 42. Data: 2011-01-28 12:36:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >
    > Jak chcesz. Uważasz, że się da - udowodnij.

    > O to czy masz jaja.

    Socjotechnika to NTG, ale mozemy pociagnac - otoz to pekajacy ich nie maja,
    czyli Ty.

  • 43. Data: 2011-01-28 13:34:08
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >Socjotechnika to NTG, ale mozemy pociagnac - otoz to pekajacy ich nie maja,
    >czyli Ty.

    Piaskownica trzy przecznice dalej. Pa.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 44. Data: 2011-01-28 14:35:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"

    > Piaskownica trzy przecznice dalej. Pa.

    Ok, przekaze Twojej mamie gdy zapyta o Ciebie.

  • 45. Data: 2011-01-30 22:45:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" ihtue6$2ck$...@m...internetia.pl

    > Ale zgadzasz sie ze mna czy polemizujesz?

    On ,,zgadza się'' z Tobą tak jak z tym kimś, komu
    perswaduje budowanie wehikułu czasu -- choćby buforowanie.

    -=-

    Jeśli jednak coś znalazłeś -- podziel się znaleziskiem.
    Dla mnie przyda się cokolwiek w tej materii. Na razie
    widzę to na komputerku z wysokopoziomowym systemem
    operacyjnym -- jakkolwiek nazwiesz takie coś.

    Podłączyłbym do tego tunerki TV i miałbym CATV na odległość.
    Przy okazji komputerek spełni także inne funkcje.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2011-02-01 18:20:49
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 27 Jan 2011 15:28:58 +0100,
    Ghost <g...@e...pl> screamed:

    > Hint: jesli kilku pisze do niezaleznych plikow, a po ich zamknieciu
    > udostepnia wylacznie przez ethernet, tez sie nie da?

    USB-MSD działa na poziomie bloków, nie plików. To warstw niżej.
    Stąd dane urządzenie _musiałoby_ znać system plików, który na dysku
    byłby zainstalowany i obsługiwać jedynie te znane.

    > Nie przejmuj sie, jeszcze wiele zaskakujacych rozwiazan przed Toba.

    I wiele książek o kulturze osobistej przed Tobą.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 19:19:36 user up 12700 days, 7:14, 1 user, load average: 0.94, 0.28, 0.09 ]

    If one synchronised swimmer drowns, do all the rest have to drown too?

  • 47. Data: 2011-02-01 18:23:48
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 27 Jan 2011 19:00:35 +0100,
    Ghost <g...@e...pl> screamed:

    > Nie widze powodu by byly.

    Ja tak. Powód nazywa się USB Mass Storage Device Class.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 19:21:42 user up 12700 days, 7:16, 1 user, load average: 0.94, 0.28, 0.09 ]

    My name is Borg, James Borg, licensed to assimilate.

  • 48. Data: 2011-02-03 14:44:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnikgjtk.qdg.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Thu, 27 Jan 2011 19:00:35 +0100,
    > Ghost <g...@e...pl> screamed:

    > Ja tak. Powód nazywa się USB Mass Storage Device Class.

    Ale to nie w tym watku.

  • 49. Data: 2011-02-03 14:45:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnikgjo1.qdg.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
> [...]
    > Stąd dane urządzenie _musiałoby_ znać system plików, który na dysku
    > byłby zainstalowany i obsługiwać jedynie te znane.

    Nie. Ale przejmuj sie, jeszcze wiele zaskakujacych rozwiazan przed Toba.