  • 1. Data: 2011-01-25 10:44:42
    Temat: ...pasuje czy nie?
    Od: poli <3...@g...pl>

    Witam Wszystkich.

    Mam do was prośbę, w szczególności do praktyków.
    Mam komputer HP D230MT z płytą główna produkcji
    Lite-on (nr138). Jest to płyta na chipsecie
    i845GE rev. B1. Poproszono mnie o upgrade tego
    sprzętu. W tej chwili pracuje w nim Celeron
    2,4MHz, postanowiłem wcisnąć tam Pentium4. No i
    tu mam zagwozdkę. Płyta ta obsługuje FSB max
    533MHz ale nigdzie nie znalazłem informacji jaki
    maksymalny casch? Pytam dlatego, że znalazłem
    procesory P4 z FSB 533 ale z różnymi casch-ami
    1M i 512k.
    Pewne jest, że Prescotta 1M/800MHz nie
    obsługuje, mimo aktualizacji BIOSu ale na pewno
    z powodu FSB. Więc jeśli udało się komuś
    uruchomić P4 1M/533 na tym chipie, albo ma
    wiedzę na ten temat to proszę o info.
    --
    pozdr00fka

    poli