  • 1. Data: 2011-01-25 15:32:46
    Temat: Program do faktur i termodruk
    Od: digitech <b...@z...pl>

    Witam!
    Proszę o pomoc - poszukuję programu do fakturowania, który poradzi sobie
    z wydrukiem tekstowym 80znaków w wierszu. Konkretnie chodzi o druk
    termiczny, ale sedno tkwi w tych 80znakach na linię.

    Eksperymentowałem z programem 'fakturka' - ma on fajny edytor wyglądu i
    rozmieszczenia pozycji na fakturze, ale ma kilka poważnych błędów, robi
    byki w liczeniu vat-u.

    Może ktoś widział, słyszał, albo napisze za $$??

    ps

  • 2. Data: 2011-01-25 18:25:39
    Temat: Re: Program do faktur i termodruk
    Od: "Mirek" <m...@w...neostrada.pl>

    Użytkownik "digitech" <b...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byki w liczeniu vat-u.
    >
    > Może ktoś widział, słyszał, albo napisze za $$??

    Ma to coś wspólnego z tematem grupy?