  • 21. Data: 2011-01-26 08:12:32
    Temat: Re: 4xUSB -> 1Xdisk
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >Najpierw musisz ladnie i grzecznie poprosic, albo "...rememeber, google will
    >be with you, always".

    Czyli tak sobie pobredzasz. Trzeba było tak od początku.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 22. Data: 2011-01-26 08:28:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >
    > Czyli tak sobie pobredzasz.

    Oczywiscie - dzieki za to "czyli", wlasnie wygralem zaklad.

    >Trzeba było tak od początku.

    Pobredzac?

  • 23. Data: 2011-01-26 08:31:02
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >Oczywiscie

    Innemi słowy - nie masz żadnych argumentów za prostym wielodostępem do
    urządzenia blokowego.
    Ale, znając ciebie, będziesz szedł w zaparte. Nic nowego.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 24. Data: 2011-01-26 08:43:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >
    > Innemi słowy

    Innemi slowy "use the google, Luke".

  • 25. Data: 2011-01-26 08:44:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-25, o godz. 18:44:44
    "Ghost" <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    > wiadomości news:slrnijtui3.r6v.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

    > Ziutek, wlasnie znalazlem taki dysk.

    A możesz rzucić linkiem albo podać symbol takiego urządzenia?

    Zdrówko

  • 26. Data: 2011-01-26 19:57:52
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Marx nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Przepraszam że pytam, ale po co podpinać tuner DVB do dysku? Czy to jakiś
    > samowystarczalny PVR?

    ?
    O ile np. DM8000 z autotimerem, który sobie sam uaktualnia i przeszukuje EPG
    i do tego sam ustawia co i kiedy ma nagrać na podstawie definicji, to
    istnienie "samowystarczalnego" PVR nie jest wcale jakimś dziwactwem.
    Przem

  • 27. Data: 2011-01-27 12:27:24
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 26 Jan 2011 09:43:57 +0100,
    Ghost <g...@e...pl> screamed:

    > Innemi slowy "use the google, Luke".

    Nie da się współdzielić USB-MSD. Użyj swojego ulubionego Google
    to znajdziesz odpowiedź dlaczego.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 13:24:24 user up 12695 days, 1:19, 1 user, load average: 0.36, 0.81, 0.02 ]

    Save the whales. Collect the whole set.

  • 28. Data: 2011-01-27 14:28:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnik2p5c.dfk.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Wed, 26 Jan 2011 09:43:57 +0100,
    > Ghost <g...@e...pl> screamed:

    > Nie da się współdzielić USB-MSD.

    Hint: jesli kilku pisze do niezaleznych plikow, a po ich zamknieciu
    udostepnia wylacznie przez ethernet, tez sie nie da?

    Nie przejmuj sie, jeszcze wiele zaskakujacych rozwiazan przed Toba.

  • 29. Data: 2011-01-27 14:56:27
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >Hint: jesli kilku pisze do niezaleznych plikow, a po ich zamknieciu
    >udostepnia wylacznie przez ethernet, tez sie nie da?

    Jesteś w stanie zapewnić bez komunikacji pomiędzy współużytkującymi
    urządzenie, żeby wzajemnie nie wchodzili sobie w drogę? Szacun.

    --
    `b K...@e...eu.org d'

  • 30. Data: 2011-01-27 15:15:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Ghost"
    >
    > Jesteś w stanie zapewnić bez komunikacji pomiędzy współużytkującymi
    > urządzenie, żeby wzajemnie nie wchodzili sobie w drogę? Szacun.

    Czytaj uwazniej. Bez szacuna.