  • 91. Data: 2010-06-19 12:11:30
    Temat: Re: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > A konkretnie to o jaki sprzet pytasz?

    A tak ogolnie. Jak zerkam na Twoje aukcje, ogloszenia na "analogowej" i
    stwierdzenia ze "czas na inne hobby" to tak sobie pomyslalem, ze sie moze
    "przebranzowiles". :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 92. Data: 2010-06-19 12:30:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Hehe... w interesach nie ma obrazania sie bo cos tam. Robimy swoje dopoki
    > sie nam to oplaca. Jak sie przestanie oplacac, to gwarantuje, ze nikt nie
    > tknie Allegro. :-)

    A oplaca sie jak cholera.

    > Do obliczen oplacalnosci biore tez takie niemierzalne bezposrednio
    > czynniki jak "upierdliwosc". Jak wzrasta przy danym dzialaniu, to
    > wliczam to 'w koszty uzyskania".

    Slusznie - jesli uzywac PzA upierdliwosc bardzo spada.

    Nie musze sprawdzac czy klient zaplacil, nie musze wypelniac
    druczku na pobranie. Dostaje maila potwierdzajacego wplate od
    konkretnej osoby za konkretny przedmiot, wysylam i zapominam :)

  • 93. Data: 2010-06-19 12:32:27
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Sz." <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A tak ogolnie. Jak zerkam na Twoje aukcje, ogloszenia na "analogowej" i
    > stwierdzenia ze "czas na inne hobby" to tak sobie pomyslalem, ze sie moze
    > "przebranzowiles". :-)

    W dziedzinie hobby jak najbardziej ;)

    W dziedzinie zawodowej tez sie roznie dzieje - raczej sie rozwijam
    w dziwnych kierunkach niz zwijam ;) Ale zawsze kraze gdzies wkolo
    fotografii. Karma jakas czy cos ;)

  • 94. Data: 2010-06-19 16:13:53
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Nie musze sprawdzac czy klient zaplacil, nie musze wypelniac
    > druczku na pobranie. Dostaje maila potwierdzajacego wplate od
    > konkretnej osoby za konkretny przedmiot, wysylam i zapominam :)

    Ja dostaje maila jak mam kase na rachunku. Moim rachunku.

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 95. Data: 2010-06-19 16:42:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ja dostaje maila jak mam kase na rachunku. Moim rachunku.

    No to nie masz nic lepiej niz ja.

    Za to klient w przypadku PzA ma wygodniej - nie musi klepac nigdzie
    Twojego konta tylko klika kilka razy myszka...

  • 96. Data: 2010-06-19 17:28:16
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Za to klient w przypadku PzA ma wygodniej - nie musi klepac nigdzie
    > Twojego konta tylko klika kilka razy myszka...

    Ja mam wtdy wiecej srania, bo musze dodatkowo czekac az kasa przyjdzie do
    mnie na konto i pilnowac czy faktycznie przyjdzie.

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 97. Data: 2010-06-20 06:50:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Ja mam wtdy wiecej srania, bo musze dodatkowo czekac az kasa przyjdzie do
    > mnie na konto i pilnowac czy faktycznie przyjdzie.

    Pewnie jak juz sprawdzisz przez internet czy "kasa przyszla na konto"
    to jeszcze jedziesz do kanku i zadasz, zeby Ci pokazali gdy to konto sie
    znajduje i ze banknoty faktycznie tam leza?

    Dopiero wtedy mozesz zasnac? :)))

  • 98. Data: 2010-06-20 10:24:39
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    > Pewnie jak juz sprawdzisz przez internet czy "kasa przyszla na konto"
    > to jeszcze jedziesz do kanku i zadasz, zeby Ci pokazali gdy to konto sie
    > znajduje i ze banknoty faktycznie tam leza?

    Niekoniecznie.
    Nie jestem natomiast balaganiarzem, zwlaszcza jesli chodzi o sprawy
    finansowe. Lubie to miec poukladane i nad tym panowac. Oczywiscie nikogo
    innego do tego nie zmuszam. Twoj cyrk - Twoje malpy. :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 99. Data: 2010-06-21 16:04:05
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-19 13:15:08 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Sprzedales juz? ;) Jak sprzedasz to zarobisz, narazie Ci sie wydaje ;)

    Nie kupiłem żeby sprzedać.
    Ale skoro Twoja wygoda, strach przed wypełnieniem przelewu, kosztuje u
    Ciebie 400 stówy, to Twoja wola.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam