  • 1. Data: 2010-06-14 07:46:31
    Temat: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
    Od: "Piotr Sz." <a...@a...pl>

    Aukcja od 1 zl BCM.
    http://www.allegro.pl/item1078391797_4x5_schneider_k
    reuznach_symmar_s_5_6_210_plyt_bcm.html

    Chyba nie wszyscy tu robia syfra? :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com

  • 2. Data: 2010-06-14 08:27:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Sz." <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:0c3he7-5cu.ln1@news.paranoicy.net...
    > Aukcja od 1 zl BCM.
    > http://www.allegro.pl/item1078391797_4x5_schneider_k
    reuznach_symmar_s_5_6_210_plyt_bcm.html

    > Chyba nie wszyscy tu robia syfra? :-)

    Sa i inne grupy foto.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-16 19:48:56
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-06-14 09:46, Piotr Sz. pisze:
    > Aukcja od 1 zl BCM.
    > http://www.allegro.pl/item1078391797_4x5_schneider_k
    reuznach_symmar_s_5_6_210_plyt_bcm.html

    > Chyba nie wszyscy tu robia syfra? :-)

    Jesteś zdrowy umysłowo, czy chęć reklamy i sprzedania tego obiektywu
    odebrała ci resztki trzeźwego myślenia?! Dla ułatwienia:

    primo - regulamin tej grupy nie dopuszcza spamowania, ponadto
    zainteresowani mogą użyć wyszukiwania czy subskrypcji na allegro

    secundo - Ci co nie robią "syfrą" czytają inną stosowną grupę (którą też
    przyozdobiłeś swoim spamem)

    tertio - za Twoją aukcję (zgodnie z regulaminem allegro) można zapłacić
    przez "płacę z allegro" lub przy odbiorze, dopiski typu "Po wygraniu
    aukcji prosze o wplate tylko i wyłacznie na podany w mailu nr konta
    bankowego. To jedyna akceptowana forma platnosci." są wyjątkowo żałosne

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2010-06-16 19:57:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 21:48:56 +0200, Mikołaj Tutak
    <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> said:

> [...]
    > aukcji prosze o wplate tylko i wyłacznie na podany w mailu nr konta
    > bankowego. To jedyna akceptowana forma platnosci." są wyjątkowo żałosne

    Pozwolę sobie użyć tego samego zwrotu.

    Jesteś zdrowy umysłowo, czy chęć dokopania komuś odebrała Ci resztki
    trzeźwego myślenia.

    Płacę z Allegro jest wymuszona i nie można tego wyłączyć. Allegro robi
    niezły dil na odsetkach. Ale do tego trzeba mieć resztki trzeźwego
    myślenia. No i oczywiście myśleć samodzielnie trzeba.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-06-16 20:34:18
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-06-16 21:57, JA pisze:

    > Pozwolę sobie użyć tego samego zwrotu.
    > Jesteś zdrowy umysłowo, czy chęć dokopania komuś odebrała Ci resztki
    > trzeźwego myślenia.

    Użyłeś ale bez sensu.

    > Płacę z Allegro jest wymuszona i nie można tego wyłączyć. Allegro robi
    > niezły dil na odsetkach. Ale do tego trzeba mieć resztki trzeźwego
    > myślenia. No i oczywiście myśleć samodzielnie trzeba.

    I co z tego? Rozumiem, że allegro jest przymusowe i niezbędne do życia?
    Jak Ci się nie podoba regulamin allegro czy PzA to robisz wypad na
    eBaya, świstaka albo co tylko Ci przypasuje.

    Co do "myślenia" to u Ciebie niestety przeważa socjalizm pomieszany z
    głupotą i cwaniactwem. Rozumiem, że jak Ci nie spodoba się forma
    płatności za bilety kolejowe to będziesz jeździł na gapę i jeszcze
    pyszczył dookoła?!

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 6. Data: 2010-06-16 22:30:00
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-06-16 22:34:18 +0200, Mikołaj Tutak
> [...]

    > Jak Ci się nie podoba regulamin allegro czy PzA to robisz wypad na
    > eBaya, świstaka albo co tylko Ci przypasuje.
    Jeżeli coś chcesz sprzedać w tym kraju przez aukcje internetowe, to
    raczej wielkiego wyboru nie masz. Ot uroki monopolu. Cieszy mnie, że
    lubisz być dymany. Zawsze znajdzie się ktoś kto Cię wydyma.

> [...]
    > głupotą i cwaniactwem. Rozumiem, że jak Ci nie spodoba się forma
    > płatności za bilety kolejowe to będziesz jeździł na gapę i jeszcze
    Pudło.
    Jeżeli PKP będzie chciało płatności w wiadrach kumysu, a ja będę chciał
    korzystać z ich usług, to będę musiał poszukać kumysu.
    Jeżeli PKP chce kasę w gotówce, a między mną a kasjerką ustawi się
    Allegro i będzie koniecznie chciało pośredniczyć to będę robił wszystko
    co w mojej mocy, żeby ich usunąć z mojej drogi. Brakuje tylko tego,
    żeby wymusiło na sprzedawcach (z których żyje), jedynie słuszną formę
    transportu, przez firmę kurierską allewaswydoimy.

    Kasa z PzA potrafi wyjść z konta kupującego o 8 rano w poniedziałek i
    trafić przy automatycznym pobieraniu ich z PzA w środę po południu na
    konto sprzedawcy. Co robi w ciągu tych dwóch dni? Myśleć, kolego, bo
    cwaniactwo to masz w wydaniu Allegro. Jak myślisz czemu Allegro
    korzysta z usług banku robiącego tylko dwie sesje elixir w ciągu doby?

    Warunki płatności między mną a moim klientem ustalamy ja i mój klient,
    a nie szef targowiska, na którym sprzedaję swoje towary usługi.

  • 7. Data: 2010-06-17 06:13:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > aukcji prosze o wplate tylko i wyłacznie na podany w mailu nr konta
    > bankowego. To jedyna akceptowana forma platnosci." są wyjątkowo żałosne

    Aaa to jest wyjatkowo wqur...ce.
    Mam nadzieje, ze admin allegro szybko zajmie sie aukcja.

  • 8. Data: 2010-06-17 06:16:23
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Płacę z Allegro jest wymuszona i nie można tego wyłączyć. Allegro robi
    > niezły dil na odsetkach.

    LOL masz Pan kalkulator?
    To napisz ile to moga zarobic przez dobe na moich pieniadzach :)))

    PzA to bardzo pomocny produkt zarowno dla kupujacego jak sprzedajacego
    - kupujacy chetniej kupuja bo wygodnie sie placi (wiem po sobie)
    a sprzedajacy nie musi sie pierdzielic ze sprawdzaniem wyciagow
    bankowych zeby sprawdzic czy wplata wplynela (tez wiem po sobie).

    Jak narazie nie widze wad, no ale ja truskawki z cukrem ;)

  • 9. Data: 2010-06-17 08:09:53
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 16 Jun 2010 21:57:52 +0200,
    JA <marb67> screamed:

    > Płacę z Allegro jest wymuszona i nie można tego wyłączyć.

    Można wyłączyć.

    > Allegro robi
    > niezły dil na odsetkach. Ale do tego trzeba mieć resztki trzeźwego
    > myślenia. No i oczywiście myśleć samodzielnie trzeba.

    Czytałeś regulamin Allegro?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 10:09:19 user up 12471 days, 22:04, 1 user, load average: 0.98, 0.81, 0.22 ]

    If life is a stage, I want some better lighting.

  • 10. Data: 2010-06-17 08:40:10
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Jesteś zdrowy umysłowo, czy chęć reklamy i sprzedania tego obiektywu
    > odebrała ci resztki trzeźwego myślenia?!

    W telegraficznym skrocie: Odpierdol sie Pan. :-)

    Piotr Sz.
    piotr(@)szkut.com
    www.szkut.com