eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zlRe: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
  • Data: 2010-06-18 12:17:43
    Temat: Re: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-17, JA <marb67> wrote:

    > Nie, to był przykład i nie w tym rzecz.
    > Jeżeli tak trudno zrozumieć, że chciałbym mieć wybór, tak jak kiedyś
    > było. "w tej aukcji włączę, a w tej nie", jeśli to nie dociera, to ja
    > chyba po chińsku piszę, albo Wy jesteście z Jowisza.

    Nie po chińsku ale nie przekonuje retoryka. Kto zaciąga kredyt i
    doprowadza do sytuacji, że spłata zależy od groszowych fluktuacji
    przychodów z jakiegoś Allegro? Nie trzeba być wcale milionerem...

    Z Allegro korzystam rzadko, ale z tego co widzę, to niewielka część
    akcji nie ma znaczka ani opcji PzA. To w końcu da się czy nie? Dla mnie
    jako kupowacza akcje bez PzA by praktycznie nie istniały tak jak nie
    istnieją te bez płatności PP na Ebayu.

    --
    Marcin