eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zlRe: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
  • Data: 2010-06-18 16:40:46
    Temat: Re: 4x5 Schneider-Kreuznach Symmar-S 5,6/210 + płytka BCM od 1zl
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-18 11:46:40 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Tylko że alledrogo nie chce Ci dać tego wyboru, bo to sprzeczne z ich
    > biznesem. Ich zamiarem było działać na korzyć kupującego, bo wiedzą że
    > jak będą kupujący to sprzedawcy sami do nich przyjdą. Tak jak Piotr
    Dawno nie przeczytałem takiej bredni.
    Zastanów się co przyciąga kupujących. Puste półki? Czy mnogość towarów?
    Nikt nie przyjdzie kupować na pusty plac. Najpierw trzeba swoje odstać
    z pełnymi straganami, żeby się klienci znaleźli.
    I to sprzedawcy, mnogość wystawionych towarów przyciągają klientów na
    Allegro, a nie dogodne warunki kupowania.

    > który może ich nie lubić, ale przylazł do nich bo wie że tam znajdzie
    > klientów - więc alledrogo może być zadowolone - ich biznes działa
    > świetnie.
    Oczywiście. Mają dodatkowy przychód za frajer.
    Opcja PzA była od dawna i jakoś mało kto z niej korzystał. Gdyby była
    taka wspaniała, to już dawno kupujący by ją wymusili na sprzedawcach i
    nie musiała by być obowiązkowa.

    > Chociaż ja mam nadzieję że zmodyfikują tę usługę - tak żeby sprzedający nie
    > dostał pieniędzy dopóki towar nie dotrze dokupującego - też jako
    > obowiązkowy sposób płacenia przy wszystkich aukcjach.
    I wtedy koszty przesyłki wzrosną, za które zapłaci kupujący.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam