  • 11. Data: 2024-07-27 16:53:49
    Temat: Re: 4G na VoLTE - zmiana u providera
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 27.07.2024 o 15:12, universi pisze:
    > więc może ten temat byłby do rozwinięcia, nie mam jednak pomysłu jak to
    > zrobić w "cywilizowany" sposób.

    Zwróć się z tym do kogoś dorosłego: Ojca, ojczyma, brata, kolegi.

    Animki nie pytaj ;-)

  • 12. Data: 2024-08-06 19:24:47
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Raz ze smart-watchem zrobiłem przegląd babskich pęset, wybrałem najmniejszą i
    wyciągnąłem łajzę ;-)

    -----
    > Coś się z nia w środku stało że mimo użycia firmowego "szpilorka" nie mogę jej
    wyjąć, a było by to kluczowym dla sprawy, więc może

  • 13. Data: 2024-08-07 10:55:57
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 26.07.2024 o 23:56, universi pisze:
    > Mój provider zmienił technologię przesyłu z 4G na VoLTE. Patrzyłem w
    > telefonie i niestety nie ma takiej opcji więc stanąłem w obliczu
    > zmiany telefonu. Chcę kupić jakiś telefon z 5G w związku z czym mam
    > pytanie: Czy technologia 5G implementuje wstecznie technologię VoLTE ?

    Jak to zmienił? Przecie VoLTE to chyba  tylko standard dźwięku który
    korzysta z sieci 4G (LTE), nie ma to najmniejszego wpływu na działanie
    telefonu.

  • 14. Data: 2024-08-08 03:54:11
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 07.08.2024 o 10:55, Trybun pisze:

    > Jak to zmienił? Przecie VoLTE to chyba  tylko standard dźwięku który
    > korzysta z sieci 4G (LTE), nie ma to najmniejszego wpływu na działanie
    > telefonu.

    Jak to nie ma wpływu.
    Dzięki włączeniu Volte lepiej słyszysz jak rozmawiasz przez telefon.

    --
    animka

  • 15. Data: 2024-08-08 10:14:38
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 08.08.2024 o 03:54, Animka pisze:

    > Jak to nie ma wpływu.
    > Dzięki włączeniu Volte lepiej słyszysz jak rozmawiasz przez telefon.

    W teorii. Osobiście nie zauważyłem jakichś plusów. Tak że wróciłem do
    starej metody, telefon ustawiony na sieć 2g, wyłączony transfer danych i
    w ogóle wyłączana opcja VoLTE. Czasem gdy planuję ważna rozmowę to
    włączam te wszystkie powyższe opcje, jednak jak już pisałem efekty tego
    są praktycznie żadne.