    From: Trybun <M...@t...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 4G na VoLTE - zmiana u providera
    Date: Thu, 8 Aug 2024 10:14:38 +0200

    W dniu 08.08.2024 o 03:54, Animka pisze:

    > Jak to nie ma wpływu.
    > Dzięki włączeniu Volte lepiej słyszysz jak rozmawiasz przez telefon.

    W teorii. Osobiście nie zauważyłem jakichś plusów. Tak że wróciłem do
    starej metody, telefon ustawiony na sieć 2g, wyłączony transfer danych i
    w ogóle wyłączana opcja VoLTE. Czasem gdy planuję ważna rozmowę to
    włączam te wszystkie powyższe opcje, jednak jak już pisałem efekty tego
    są praktycznie żadne.