-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Janusz <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 450kW szybka ładowarka
Date: Sat, 15 Dec 2018 14:24:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <pv2va7$77n$1@node2.news.atman.pl>
References: <puu9a8$j3t$1@dont-email.me> <pv04ai$pvm$1$Adam@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 185.234.91.218
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1544880263 7415 185.234.91.218 (15 Dec 2018 13:24:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Dec 2018 13:24:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.3
In-Reply-To: <pv04ai$pvm$1$Adam@news.chmurka.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 181215-2, 2018-12-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646025
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-12-14 o 12:31, Adam pisze:
> W dniu 2018-12-13 o 19:44, ddddddddddddd pisze:
>> chyba nie było:
>>
>> https://elektrowoz.pl/ladowarki/jest-ladowarka-450-k
w-sa-tez-dwa-prototypy-ktore-wykorzystaja-wysoka-moc
-bmw-i3-160-ah-175-kw-i-zmodyfikowana-panamera-400-k
w/
>>
>>
>> http://tnijurl.com/c314e44dac62/
>>
>> Dziś portal Electrive.net poinformował (źródło), że uczestniczył w
>> eksperymencie BMW, Porsche, Siemensa, Allego i Phoenix Contact, w
>> ramach którego na ładowarce 450 kW udało się osiągnąć moc ładowania
>> przekraczającą 400 kW. Prototypowe urządzenie działa z maksymalnym
>> napięciem 920 V i, co ciekawe, jest dostępne publicznie przy
>> autostradzie A8 między Ulm a Augsburgiem (Niemcy).
>>
>> (...)Panamera z baterią 90 kWh - prototyp bez homologacji drogowej -
>> osiągnęła moc ładowania wynoszącą ponad 400 kW. Po zaledwie trzech
>> minutach postoju przy ładowarce samochód zyskał +100 kilometrów zasięgu!
>>
>> to ma jakiś sens (pomijając żywotność baterii to w końcu idzie to w
>> sensownym kierunku)
>>
>
> A po co szybko ładować baterie?
> Brać prąd do super-kondensatrorów, a one powoli będą ładować (już w
> ruchu) akumulatory.
> Tylko jeden mały problem: takie super-kondensatory są dostępne tanio w
> galaktyce Andromedy. Problem z transportem.
>
> Natomiast jak już będą u nas, to odpadnie kolejny problem: akumulatory
> już raczej nie będą potrzebne.
To ci się tylko tak wydaje, SK są dobre na szybkie
ładowanie/rozładowanie ale
całościowo przy tej samej objętości mają znacznie mniejszą energię od aku
i są wielokrotnie droższe.
--
Pozdr
Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?