eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody450kW szybka ładowarka › Re: 450kW szybka ładowarka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 450kW szybka ładowarka
    Date: Sat, 15 Dec 2018 14:24:19 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <pv2va7$77n$1@node2.news.atman.pl>
    References: <puu9a8$j3t$1@dont-email.me> <pv04ai$pvm$1$Adam@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 185.234.91.218
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1544880263 7415 185.234.91.218 (15 Dec 2018 13:24:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Dec 2018 13:24:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.3
    In-Reply-To: <pv04ai$pvm$1$Adam@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181215-2, 2018-12-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646025
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-12-14 o 12:31, Adam pisze:
    > W dniu 2018-12-13 o 19:44, ddddddddddddd pisze:
    >> chyba nie było:
    >>
    >> https://elektrowoz.pl/ladowarki/jest-ladowarka-450-k
    w-sa-tez-dwa-prototypy-ktore-wykorzystaja-wysoka-moc
    -bmw-i3-160-ah-175-kw-i-zmodyfikowana-panamera-400-k
    w/
    >>
    >>
    >> http://tnijurl.com/c314e44dac62/
    >>
    >> Dziś portal Electrive.net poinformował (źródło), że uczestniczył w
    >> eksperymencie BMW, Porsche, Siemensa, Allego i Phoenix Contact, w
    >> ramach którego na ładowarce 450 kW udało się osiągnąć moc ładowania
    >> przekraczającą 400 kW. Prototypowe urządzenie działa z maksymalnym
    >> napięciem 920 V i, co ciekawe, jest dostępne publicznie przy
    >> autostradzie A8 między Ulm a Augsburgiem (Niemcy).
    >>
    >> (...)Panamera z baterią 90 kWh - prototyp bez homologacji drogowej -
    >> osiągnęła moc ładowania wynoszącą ponad 400 kW. Po zaledwie trzech
    >> minutach postoju przy ładowarce samochód zyskał +100 kilometrów zasięgu!
    >>
    >> to ma jakiś sens (pomijając żywotność baterii to w końcu idzie to w
    >> sensownym kierunku)
    >>
    >
    > A po co szybko ładować baterie?
    > Brać prąd do super-kondensatrorów, a one powoli będą ładować (już w
    > ruchu) akumulatory.
    > Tylko jeden mały problem: takie super-kondensatory są dostępne tanio w
    > galaktyce Andromedy. Problem z transportem.
    >
    > Natomiast jak już będą u nas, to odpadnie kolejny problem: akumulatory
    > już raczej nie będą potrzebne.
    To ci się tylko tak wydaje, SK są dobre na szybkie
    ładowanie/rozładowanie ale
    całościowo przy tej samej objętości mają znacznie mniejszą energię od aku
    i są wielokrotnie droższe.


    --
    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: