  • 21. Data: 2009-04-15 13:33:40
    Temat: Re: 450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    DR350

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 22. Data: 2009-04-15 18:01:41
    Temat: Re: 450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    nie wiem dlaczego odradzasz,

    dlatego że to jedna z bardziej narwistych 450 jeśli chodzi o enduro, racji
    swej ramy jest bardzo sztywna i według mojej opini i nie tylko te motory
    nadają się dla kogoś kto coś potrafi a nie do nauki

    gdyż homologacje to się teraz "kupuje w
    salonie", druga sprawa że większość exc,drz,crf i wr nie są dopuszczone
    do ruchu (wyłączając moją)

    wiem dokładnie jak to wygląda od strony salonu:)

    co do zaworów fabrycznych mają jedną wadę są tytanowe i schodzą jak woda
    ale po wymianie ssących na stalowe zapominasz o regulacji przez jakiś
    rok jeżeli w łikendy latasz.

    no ale chyba nie zmnieniłeś samych zaworów? do tego dolicz sprężyny
    twardsze, no i z tą regulacja raz na rok to chyba troche przesadziłeś

    A co do wymiany oleju to lepiej wymieniać
    olej częściej nić rzadziej robić kosztowne remonty silnika.

    tu się zgodze

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 23. Data: 2009-04-15 18:03:40
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > DR350

    to chyba najmondrzejsze pięć liter w tej dyskusji:)
    kupić można za sporo mniej kasy i odsprzedać nie tracąc, czyli w najtańszy
    sposób albo się zarazić albo zrazić.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc

  • 24. Data: 2009-04-15 18:46:20
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Rafał Tomaszewski pisze:

    > to chyba najmondrzejsze pięć liter w tej dyskusji:)
    > kupić można za sporo mniej kasy i odsprzedać nie tracąc, czyli w najtańszy
    > sposób albo się zarazić albo zrazić.

    Przy jego masie...
    Zupelnie nie bedzie chciala DR-ka jechac - wiem - mam to samo :(
    dlatego czas na zmiany...

    Chociaz zeby sie nauczyc - zalapac bakcyla - wystarczy...

    Norbi
    KFazer'03 - sprzedam :)
    DR-350S' - sprzedam :)

  • 25. Data: 2009-04-16 07:17:00
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Norbi napisał(a):

    > Przy jego masie...
    > Zupelnie nie bedzie chciala DR-ka jechac - wiem - mam to samo :(
    > dlatego czas na zmiany...

    Uojesssuuu... Co wy z tym "nie bedzie jechac" :>
    Przeciez chlopak wyraznie pisze, ze nie zamierza wjezdzac na Kasprowy
    ani tym bardziej bic rekordy w wysokosci lotu na torze.
    Sie zachowujecie jakbyscie kurde wierzyli, ze erjeden jest idealna na
    pierwsze moto. (uprzedzam ewentualne pytania: nie, nie jest :P)

  • 26. Data: 2009-04-16 07:21:26
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    zbigi pisze:

    > Uojesssuuu... Co wy z tym "nie bedzie jechac" :>

    No bo ja to z autopsji znam a nie z opisow :)
    Przy masie zblizonej do 100 kg DR-ka jest za slaba
    Ja swoja odchudzilem max - teraz czas na kierownika :)

    > Przeciez chlopak wyraznie pisze, ze nie zamierza wjezdzac na Kasprowy
    > ani tym bardziej bic rekordy w wysokosci lotu na torze.

    To takie moto do tastasiania po lesie i pojechania na ryby
    na torze troche slabo...

    > Sie zachowujecie jakbyscie kurde wierzyli, ze erjeden jest idealna na
    > pierwsze moto. (uprzedzam ewentualne pytania: nie, nie jest :P)

    No wez - same slabizny chcesz proponowac ?
    jak tu sie pokazac na wsi z czyms co nie ma litra :D

    Norbi
    KFazer'03 - sprzedam :)
    DR-350S' - sprzedam :)

  • 27. Data: 2009-04-16 08:11:42
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Norbi" <n...@o...pl> wrote in message

    > Przy jego masie...
    > Zupelnie nie bedzie chciala DR-ka jechac - wiem - mam to samo :(
    > dlatego czas na zmiany...

    Musisz miec zajechana te padake albo nie naumiales sie na niej jezdzic ;)
    Zawiecha moze byc ewentualnie wiekszym problemem bo to dosc stara
    konstrukcja.
    BTW: czas "kanon" jakim dlugi czas byl DR350 zmienic na DRZ-S.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2009-04-16 08:27:44
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Kefir pisze:

    > Musisz miec zajechana te padake albo nie naumiales sie na niej jezdzic ;)
    > Zawiecha moze byc ewentualnie wiekszym problemem bo to dosc stara
    > konstrukcja.

    Jest wlasnie porobione wszystko - w silniku tez
    Problemem jest brak gory - od dolu sie zbiera - ale gora jak to w
    DR-kach jest jest slabiutka...

    Zmienilem przedni tragiczny zawias na zawias od RM-a
    - to najlepiej daje rade

    Brakuje jej po prostu mocy...

    > BTW: czas "kanon" jakim dlugi czas byl DR350 zmienic na DRZ-S.

    W planach - albo sprytna setka
    albo siakies mocne 426 :)

    Norbi
    KFazer'03 - sprzedam :)
    DR-350S' - sprzedam :)

  • 29. Data: 2009-04-16 09:23:27
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Norbi napisał(a):

    > No bo ja to z autopsji znam a nie z opisow :)
    > Przy masie zblizonej do 100 kg DR-ka jest za slaba

    Przy zblizaniu sie od gory czy od dolu? Bo jak od dolu, to kiedys
    testowalem i w mojej opinii nie byla za slaba do tego, do czego chce ja
    zastosowac watkodawca.

    > To takie moto do tastasiania po lesie i pojechania na ryby
    > na torze troche slabo...

    No a o czym on pisze?! Kufer...
    ***
    Oniet wrotki:
    Ja będe głównie pomykał w lesie, po po polach, czasem jakiś wyjazd na
    poligon czy coś podobnego. Nie jestem sportowcem i nie muszę mieć 250,
    2T i 65 KM :)
    ***

    > No wez - same slabizny chcesz proponowac ?
    > jak tu sie pokazac na wsi z czyms co nie ma litra :D

    On sie chce pokazac w lesie, na polach, na poligonie. O wsi nic nie pisze :P

  • 30. Data: 2009-04-16 09:39:06
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    zbigi pisze:

    > On sie chce pokazac w lesie, na polach, na poligonie. O wsi nic nie
    > pisze :P

    Noo zwłaszcza na poligonie, w razie spotkania z właścicielami bez litra
    się nie obejdzie. Definicja mówi że pół litra to nic.