eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika.... › Re: 450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atla
    ntis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Marek B <r...@n...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: 450-ka pomiota mnÄ? bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Date: Wed, 15 Apr 2009 09:53:21 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <gs44at$1rv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gs2ori$ma1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <6...@n...onet.pl> <gs308o$7su$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gmo34.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1239782558 1919 83.3.66.34 (15 Apr 2009 08:02:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Apr 2009 08:02:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gs308o$7su$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:593696
    [ ukryj nagłówki ]

    Rafał Tomaszewski pisze:
    > Użytkownik "Oniet" <o...@o...eu> napisał w wiadomości
    > news:6ddb.00000094.49e4e89b@newsgate.onet.pl...
    >> A jak wygląda serwisowanie takiej CRF 450 X ? Często się reguluje zawory,
    >> wymienia olej, itd. ? Wiem, że w WR 250 F olej wymienia się 10 razy
    >> częściej
    >> niż w WR 250 R (co 500 km w F i co 5000 km w R).
    >
    > zapomnij o CRF 450 w X nie znam Cię ale wiem że to motor nie dla Ciebie:)
    nie wiem dlaczego odradzasz, gdyż homologacje to się teraz "kupuje w
    salonie", druga sprawa że większość exc,drz,crf i wr nie są dopuszczone
    do ruchu (wyłączając moją)
    co do zaworów fabrycznych mają jedną wadę są tytanowe i schodzą jak woda
    ale po wymianie ssących na stalowe zapominasz o regulacji przez jakiś
    rok jeżeli w łikendy latasz. A co do wymiany oleju to lepiej wymieniać
    olej częściej nić rzadziej robić kosztowne remonty silnika.

    --
    pozdrawiam
    Marek
    crf250x

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: