  • Data: 2009-04-16 09:23:27
    Temat: Re: 450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Norbi napisał(a):

    > No bo ja to z autopsji znam a nie z opisow :)
    > Przy masie zblizonej do 100 kg DR-ka jest za slaba

    Przy zblizaniu sie od gory czy od dolu? Bo jak od dolu, to kiedys
    testowalem i w mojej opinii nie byla za slaba do tego, do czego chce ja
    zastosowac watkodawca.

    > To takie moto do tastasiania po lesie i pojechania na ryby
    > na torze troche slabo...

    No a o czym on pisze?! Kufer...
    ***
    Oniet wrotki:
    Ja będe głównie pomykał w lesie, po po polach, czasem jakiś wyjazd na
    poligon czy coś podobnego. Nie jestem sportowcem i nie muszę mieć 250,
    2T i 65 KM :)
    ***

    > No wez - same slabizny chcesz proponowac ?
    > jak tu sie pokazac na wsi z czyms co nie ma litra :D

    On sie chce pokazac w lesie, na polach, na poligonie. O wsi nic nie pisze :P