  • Data: 2009-04-16 07:17:00
    Temat: Re: 450-ka pomiota mną bardzo ??? MOC a MASA kierownika....
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Norbi napisał(a):

    > Przy jego masie...
    > Zupelnie nie bedzie chciala DR-ka jechac - wiem - mam to samo :(
    > dlatego czas na zmiany...

    Uojesssuuu... Co wy z tym "nie bedzie jechac" :>
    Przeciez chlopak wyraznie pisze, ze nie zamierza wjezdzac na Kasprowy
    ani tym bardziej bic rekordy w wysokosci lotu na torze.
    Sie zachowujecie jakbyscie kurde wierzyli, ze erjeden jest idealna na
    pierwsze moto. (uprzedzam ewentualne pytania: nie, nie jest :P)