  • Data: 2010-03-06 02:32:54
    Temat: Re: 4 złote za foto
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Kupisz chlebek po 25zl? Moge Ci sprzedawac :)

    Ktoś zacznie produkować po 4 zł, nazwie go hlep, zarobi kupę szmalu, a
    związki zaleje krew ze złości ; ))))
    Co rok polewam się z sympatią z przebiegłości górali, którzy w ten właśnie
    cwany sposób robią SCYPKI z bezczelnie przekreślonym O - i kto im naskoczy ?
    ; ))))
    A serek niedobry ? Paluszki lizać : )))))
    Siedzi sobie stareńka babina w jakiejś budce i żeni scypki z grilla z
    boczkiem i wali w ten sposób w bambuko pomysły jakichś bałwanów z Brukseli.
    Pewnie tych samych co nie skonsultowali ze ślimakiem czy chce być rybą.
    Chyab, że to o coś innego chodzi ale mi na kilometr zalatuje UE.

    adam