    From: Kosu <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 35/1.4G DX
    Date: Mon, 09 Feb 2009 18:26:17 +0100

    dominik wrote:
    > Dobre kilka lat temu wiele ludzi wieszczyło, że pełna klatka będzie
    > kosztowała tyle co dom czy porządny samochód.

    Generalnie nie rozumiem tego demonizowania i krytykowania istnienia
    cropów. Przecież to jest po prostu mniejsza matryca, a niektórzy
    uprawiają jakiś rasizm metryczny :)

    Małe matryce zawsze będą miały jakąś część rynku. Może wypuszczany dziś
    obiektyw DX nie jest o 3 lata spóźnionym uzupełnieniem puszek bez
    silnika, ale właśnie wyprzedza o kilka miesięcy (max rok) premierę serii
    zaawansowanych kompaktów ze zmienną optyką :)

    Pomijam fakt, że dla mnie (jako posiadacza D40, którego z pewnością
    wymienię na coś o podobnych rozmiarach) wypuszczenie tego obiektywu jest
    bardzo miłą wiadomością (jego cena nie, ale rynek powinien ją
    zweryfikować do końca roku).

    pozdrawiam,
    Kosu