  • Data: 2009-02-09 14:11:07
    Temat: Re: 35/1.4G DX
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Fal pisze:
> [...]

    ...dziś już nawet na dpreview jest informacja i opis.

    > A mimo jęczenia i narzekań na to że to DX to mi się szkiełko podoba i
    > jest to następny obiektyw którego brakuje mi w Sony.

    Każdy ma inne cele i inne oczekiwania. IMHO jak crop, małe wymiary i mam
    nadzieję, że cena, to tylko m4/3, tyle że tam się jeszcze musi pojawić
    kilka rzeczy, ale będzie dobrze. W końcu ktoś to zrobił.
    Natomiast do regularnego fotografowania to zdecydowanie jednak pełna
    klatka. Dla mnie więc ten nowy nikkor nie wpisuje się wcale w moje
    wymagania.

    > Byłoby fajnie jakby się coś w tym stylu pokazało niedługo, bo do
    > Sonego jest w tym zakresie tylko Sigma 30mm, nie dość że droższa to
    > jeszcze wykastrowana z HSM :(

    Każdy ma inne spojrzenie, potrzeby i wymagania. Zobaczymy na testy, ale
    jak ktoś zaznaczył - ten obiektyw powinien pojawić się kilka lat temu
    wraz z D70. Dzisiaj nie mam złudzeń, że przyszłość jest pełnoklatkowa
    jeśli chodzi o duże aparaty i evilowa jeśli chodzi o małe.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \