  • Data: 2009-02-09 07:48:01
    Temat: Re: 35/1.4G DX
    Od: Marcin Fal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 18:46, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Jak wam się podoba?
    >
    > Nikon AF-S Nikkor 35mm f/1.8G DX specs:
    >
    > Min focusing distance: 1 ft. / 0.3 m.
    >
    > Weight: 7 oz. /200 g.
    >
    > One aspherical element
    >
    > Price: EUR 250
    > --
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    Fajne szkiełko, jedno z takich których bardzo brakowało, jak widać
    ciągle jest sens projektowania i wypuszczania nowych szkieł pod APS-C.
    Ten obiektyw powinien się ukazać razem z D70, a nie dopiero teraz.

    Cena mam nadzieję bardzo sugerowana, bo przy tej kwocie to ja prawdę
    powiedziawszy wolę poprzebierać Sigmy 30mm 1.4 EX HSM.