  • Data: 2011-03-25 15:28:35
    Temat: Re: 300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:

    > Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    > <n...@c...barg.cy> napisał w wiadomości
    _Ery__Orange_czy_Plusa_do_Playa__Nie_zawsze.html

    > "(...) wysokość cen za minutę to pochodna wielu czynników,
    > m.in. analizy tego, ile klienci są w stanie zapłacić (...)"
    > - w zasadzie to wszystko na temat.

    Ależ oczywiście. I nikt tego tu nie kwestionuje.

    Co nie zmienia tego że na asymetrii nie korzysta
    wyłącznie Play - ale i mają całkiem niezłe żniwa
    (z dzwoniących do Play) pozostali operatorzy.

    O tym i o tylko o tym jest ten artykuł. Koniec i
    kropka w tej kwestii.

    To że przy okazji wielka trójka (w/g ekspertów)
    W3 sobie "podcina gałąź", bo ludzie jednak wolą
    mieć "w sieci" nielimitowane i 29 gr "z marszu"
    (a nie tylko ograniczone do taryf z hm wyższych
    pułapów) to jeszcze inna para kaloszy.

    Wyraźnie widać że mniej klientów jest skłonnych
    takie praktyki tolerować, co skutkuje stałym i
    sporym przepływem klientów do P4. Co wprost da
    się zobaczyć w publikowanych statystkach n.t.
    migracji..

    Albert Einstein (1879-1955)