  • Data: 2011-03-25 14:14:47
    Temat: Re: 300 minut, BB, bez telefonu, krotka umowa
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Amir wrote:

    > straaszne ilosci znajomych odchodzi do play

    skoro obecne taryfy zdaniem większości osób z
    którymi mam kontakt uważane są za b. mało
    znaczące liftingi ofert sprzed trzech lat, to
    nie ma się czemu dziwić

    Taryfy Play nie są ideałem ale w większości
    wypadków (zdarzają sie warunki dla ktorych W3
    jest korzystniejsze) są lepsze..

    > czy play faktycznie ma tak dobrą ofertę?

    nie ma "tak dobrej", ma tylko "lepszą" :)

    > zarabianie na minutach od innych sieci i bezplatne rozmowy w
    > sieci play.

    z tym zarabianiem nie jest wcale tak prosto:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,9253317,Drozej_z
    _Ery__Orange_czy_Plusa_do_Playa__Nie_zawsze.html

    > a moja siec era z ktora jestem od 97roku daje mi 360min z nową
    > umową za 69zł w t ym 100Mb internetu, dla nowej karty, która
    > chciałem w erze bez telefonu przeniesc z TT, dali mi 300min w
    > tym tylko 100 do wszystkich sieci
    > czy to juz czas przejsc do PLAY?

    W Twoim pytaniu jest odpowiedź: sam piszesz że Twoi
    znajomi już tam (w Play) są, a Twój obecny operator
    proponuje "śmieszną" oferte. Tylko od ciebie zależy
    co zrobisz w obliczu tych faktów.

    Albert Einstein (1879-1955)