  • 31. Data: 2015-02-17 14:56:42
    Temat: Re: 3 cylindry
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 14:47:57 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Po co książka. Popatrz na zdjęcia starych samochodów albo jeszcze lepiej
    > tramwajów i autobusów. Korbelkowy albo kierowca na zewnątrz. Wtedy mieli
    > konstruktorzy nasrane we łbach. Zrobić zamkniętą budę dla pasażerów a dla
    > powożącego miejsce na zewnątrz.
    >

    > Ponieważ pasażerowie to zysk, a kierowca to koszt. :))
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > yabba

    No fakt. Księgowi wtedy chyba lepiej działali niż teraz bo teraz w tramwajach, może
    nie wszystkich, korbelkowy ma klimatyzowaną kabinę.

  • 32. Data: 2015-02-17 15:41:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Powozenie widac swobody ruchow potrzebuje, albo szyby przednie dlugo nie
    > wytrzymywaly :-)

    Operowanie batem wymaga wolnej przedniej półsfery. :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 33. Data: 2015-02-17 18:20:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-17 14:06, k...@g...com wrote:

    > Wtedy mieli konstruktorzy nasrane we łbach. Zrobić zamkniętą budę dla pasażerów a
    dla powożącego miejsce na zewnątrz.
    Może atawizm po powozach i dyliżansach. Wtedy trzeba było mieć
    połączenie koń woźnica;)

    Shrek.

  • 34. Data: 2015-02-17 18:27:17
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 18:19:55 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    dla powożącego miejsce na zewnątrz.
    > Może atawizm po powozach i dyliżansach. Wtedy trzeba było mieć
    > połączenie koń woźnica;)
    >
    > Shrek.
    To jakieś hybrydy może były bo w dyliżansach woźnica siedział a w tramwajach
    korbelkowy stał. Znowu w jakimś elektrowozie widziałem kierownicę. Po chuj w
    elektrowozie kierownica jak on po szynach jedzie? Do dodawania gazu.

  • 35. Data: 2015-02-17 19:05:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-17 18:27, k...@g...com wrote:

    > Znowu w jakimś elektrowozie widziałem kierownicę. Po chuj w elektrowozie kierownica
    jak on po szynach jedzie? Do dodawania gazu.

    Ta kierownica to się nastawnik nazywa;)

    Shrek.

  • 36. Data: 2015-02-17 19:14:26
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 19:05:04 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    kierownica jak on po szynach jedzie? Do dodawania gazu.

    > Ta kierownica to się nastawnik nazywa;)
    >
    > Shrek.

    Nazywać się może dowolnie. Za to jak wygląda lokomotywa z kierownicą.

  • 37. Data: 2015-02-17 22:23:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2015-02-17 o 13:12, Trybun pisze:

    > Zasadnicze pytanie - lepiej się sprawuje niż czterocylindrowy?

    > Kumpel jeździ 3litrowym audi TDI, a ono jeżeli mu wierzyć spóła około
    > 6litrów. Moje trzy cylinderki i 1.5l CRDI pochłaniają jak już pisałem
    > około 7.. też w mieście.

    Kumpel Ci nie powiedział, że to jest spalanie przy 90km/h na
    autostradzie. No, może przy 120-tu.
    A jeśli w mieście, to liczone nie na 100, tylko na 70km.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 38. Data: 2015-02-17 22:29:58
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Zasadnicze pytanie - lepiej się sprawuje niż czterocylindrowy?
    Czy lepiej to trudno powiedzieć, na pewno dobrze i nie ma problemów z
    wyciszeniem czy wibracjami.

    > Kumpel jeździ 3litrowym audi TDI, a ono jeżeli mu wierzyć spóła około
    > 6litrów. Moje trzy cylinderki i 1.5l CRDI pochłaniają jak już pisałem
    > około 7.. też w mieście.
    Ale dizle są bardziej sprawne od benzyny więc mniej palą. Ja na swojego
    nie narzekam, no i nie mam problemów jakie mają dizl-owcy :)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 39. Data: 2015-02-17 22:39:09
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 13:12:23 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
    > >

    > Kumpel jeździ 3litrowym audi TDI, a ono jeżeli mu wierzyć spóła około
    > 6litrów. Moje trzy cylinderki i 1.5l CRDI pochłaniają jak już pisałem

    Te 6 litrów to od zmiany oleju do zmiany mu spala czy na 1000 kilometrów. Bo jak na
    1000 to strasznie dużo.

  • 40. Data: 2015-02-18 19:14:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-17 19:14, k...@g...com wrote:

    kierownica jak on po szynach jedzie? Do dodawania gazu.

    > Nazywać się może dowolnie. Za to jak wygląda lokomotywa z kierownicą.

    Ale co, twoje uczucia estetyczne obraża?

    Shrek.