  • Data: 2023-03-07 23:07:49
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: Jacek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Tue, 7 Mar 2023 20:36:58 +0100, użytkownik Shrek napisał:

    > Misiu - ale ja nie o tym, tylko pytałeś się o ocieplenie w
    > średniowieczu,
    > to ci je podałem.
    O nic nie pytałem a już zwłaszcza ciebie :)

    > Co do CO2 to nawet mi się nie chce dyskutować - nie jestem denalistą i
    > nie zaprzeczam że mamy jakoś wpływ na klimat - kwestia tego jak znaczący
    > (i jak znaczące w tym wszystkim jest że się przesiądę z gazowozu na
    > węglowóz). Ale ja nie o tym.
    Nowość - denialista który nie wie że jest denialistą :)

    > Ale jak już jesteśmy przy temacie sprzężeń - to może ty wiesz. Skoro
    > notuje się spadki temeratury (w ujęciu klimatycznym a nie pogody) to
    > znaczy że muszą istnieć jakieś sprzężenia ujemne - jakie?
    Spadki temperatury w ujęciu klimatycznym? Zabawne, bo to ujęcie mówi o
    wzroście temperatury atmosfery im oceanu. Średniej.

    > I do zaniku pokrywy lodowej
    >
    > Skąd ty wogóle wiesz co ja myślę, skoro nic na ten temat od kilku lat
    > nie pisałem?
    Ty myślisz? To twierdzenie jest mało przekonujące :) A poza tym kto
    zaoponował suszy w Polsce podając przykład swojego jeziorka? Jak nic nie
    myślisz to nie pisz.

    --
    Jacek