-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3.0 TDI Audi- zywotnosc ?
Date: Fri, 11 Mar 2011 16:40:50 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <ildfq0$7vf$1@news.onet.pl>
References: <ilbeeb$unv$1@atena.e-wro.net> <ilbevm$7cn$1@usenet.news.interia.pl>
<op.vr6djsrre5188h@excite-komputer>
<2...@d...googlegroups.com>
<op.vr6fhwjre5188h@excite-komputer>
<d...@z...googlegroups.com>
<op.vr6n7vlde5188h@excite-komputer>
NNTP-Posting-Host: 89-79-27-193.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1299858048 8175 89.79.27.193 (11 Mar 2011 15:40:48 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Mar 2011 15:40:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
In-Reply-To: <op.vr6n7vlde5188h@excite-komputer>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2356127
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-03-11 15:36, Excite pisze:
> Dnia 11-03-2011 o 15:22:03 Czarek Daniluk <c...@c...com>
> napisał(a):
>> ROTFL.
>> Sprawdzam w każdej chwili jazdy - gdyż mam zamontowany wskaźnik
>> ciśnienia doładowania.
>
> No to twoja turbina jest sprawna co przecież nie oznacza że przy ponad
> 200kkm każda inna turbina również musi być w pełni sprawna. I niecałe
> 300tyś km to jednak nie to samo co 450tyś jak to było pisane na początku
> wątku. Założenie że turbo wytrzyma prawie pół miliona kilometrów to
> przesadny optymizm skoro nawet specjalistyczne serwisy podają jako norme
> trwałość na około 150-200tyś km
> http://www.reampoland.pl/index.html?idg=turbo-zastos
owanie&sklep=
Jeśli ktoś ma pojęcie o eksploatacji turbosilnika, to turbina przetrzyma
tyle co cały silnik, albo i więcej.
Na mój gust 150-200kkm to trochę z lekka przesadzili, tak jak
przesadzają niektórzy ;)
Pozdrawiam !
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.11 16:43 Czarek Daniluk
- 11.03.11 18:21 Scyzoryk
- 11.03.11 21:14 Maciej Browarczyk
- 11.03.11 22:21 megrims
- 12.03.11 11:38 Bugatti
- 12.03.11 12:44 Bugatti
- 12.03.11 15:48 Excite
- 12.03.11 15:51 Excite
- 12.03.11 17:35 Bugatti
- 12.03.11 17:37 Bugatti
- 12.03.11 22:06 Excite
- 13.03.11 01:21 Borys Pogoreło
- 13.03.11 10:18 Bugatti
- 13.03.11 12:35 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod