  • 151. Data: 2013-06-19 19:02:40
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 12:52 PM, Przemek wrote:

    > do współdzielenia niewrażliwych danych tak, do przechowywania, jeśli
    > dane nie są zaszyfrowane, to proszenie się o kłopoty.
    > Przem

    o tym to juz kazdy powinien decydowac sam. kazdy powinien sobie zwazyc,
    jak wrazliwe sa jego dane, co sie moze stac kiedy wyciekna. czy wygoda
    uzasadnia ewentualne ryzyko.

    zobacz na ostatnia reklame google.drive. jakie zastosowanie w niej jest
    opisywane? sadzisz, ze powinno sie szyfrowac przepisy kuchenne, ktore
    wymienia sie z ciocia Hela? albo jakies wypracowanie np. z filozofii nad
    ktorym pracuje kilka osob?

    <rs>

  • 152. Data: 2013-06-19 19:07:59
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 12:53 PM, Przemek wrote:

    > On napisał jedynie, że nie chce nosić, a nie mieć.
    > Przem

    nie. rozpoczynajac te odnoge napisal, ze "juz nie chce miec". chcesz sie
    zalozyc?

    potem juz pisal wiele, roznych rzeczy lacznie z tym, o odbieraniu SMS w
    kinie, na telefonie, ktorego nie chce juz miec i nie chce nosic bo
    zostawil w szufladzie. czyli calos bez wiekszego skladu i sensu. <rs>

  • 153. Data: 2013-06-19 19:24:27
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 12:54 PM, Przemek wrote:

    > To w jakim celu pytasz o rekordy MX w poście o szyfrowanej przeze mnie
    > poczcie?
    > Przem

    pierwsza czesc zdania zlozonego:

    to jeszcze powiedz kto trzyma dla ciebie rekordy MX,

    druga czesc zdania zlozonego:

    jak on szyfruje przeznaczona dla ciebie poczte.

    zeby nie ciagnac wytlumacze prosciej, bo troche czasu minelo i masz
    nadal ten sam problem.

    ktos trzyma twoje rekordy MX tak? tak. twoja poczta przechodzi przez
    inne komputery. tak? tak.

    na tych komputerach nikt nie szyfruje twojej poczty, tak? tak.

    nie masz kontroli nad tym, co sie dzieje z twoja poczta, podczas calej
    jej drogi, wiec nie ma znaczenia, czy sobie postawisz serwer poczty, czy
    nie. i zaloze sie, ze server takiego googla, yahoo, aol, hotmail jest
    lepiej zabezpieczony przed atakami, niz twoi kiedykolwiek bedzie, choc o
    atakach na te serwery sie dowiadujemy, a o ataku na twoj nie.

    rozwiazaniem moze byc jakies PGP, czy inne techniki szyfrujace, ale zeby
    tak zabezpieczac poczte, tez nie trzeba stawiac wlasnego serwera. <rs>

  • 154. Data: 2013-06-19 19:53:34
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > o tym to juz kazdy powinien decydowac sam. kazdy powinien sobie zwazyc,

    O czym? O tym, czy wystawiać czy nie, oczywiście, czy są bezpieczne czy
    nie? Nie musi. Nie są.

    > jak wrazliwe sa jego dane, co sie moze stac kiedy wyciekna. czy wygoda
    > uzasadnia ewentualne ryzyko.

    jw.

> [...]
    > opisywane? sadzisz, ze powinno sie szyfrowac przepisy kuchenne, ktore
    > wymienia sie z ciocia Hela? albo jakies wypracowanie np. z filozofii nad

    Błagam... nie sprowadzaj rozmowy do absurdu, mówimy o danych takich jak
    zdjęcia, dokumenty itd, do których nikt nie powinien miec dostępu, a nie
    do serwisów wymiany danych, które z zasady są do wymiany.
    Przem

  • 155. Data: 2013-06-19 20:00:53
    Od: Przemek <r...@o...pl>

> [...]
    > nie masz kontroli nad tym, co sie dzieje z twoja poczta, podczas calej
    > jej drogi, wiec nie ma znaczenia, czy sobie postawisz serwer poczty, czy

    I wtedy automagicznie moja poczta się rozszyfruje?
    No że się tak wyrażę, przestań pierdolić. Z całym szacunkiem.
    Poza tym w na tych serwerach dane nie są przechowywane, przechodzą przez
    nie, i owszem, ale nie są składowane dłużej niż potrzeba do ich przekazania.
    Oczywiście potencjalnie nieszyfrowane dane są do podejrzenia, ale heloł,
    chciałbym przypomieć, że mówimy o przechowywaniu swoich danych w
    chmurze, a nie o bezpieczeństwie całego internetu czy przesyłaniu danych
    w sieci. Jeśli mamy dyskutować o tym, to na pewno nie w wątku o chmurach.

    > nie. i zaloze sie, ze server takiego googla, yahoo, aol, hotmail jest
    > lepiej zabezpieczony przed atakami, niz twoi kiedykolwiek bedzie, choc o
    > atakach na te serwery sie dowiadujemy, a o ataku na twoj nie.

    Takie serwery się atakuje, moim nikt sobie dupy nie będzie zawracał, a
    jeśli mój i aol serwer jest podobnie są aktualizowane, do oprócz ataku
    ddos, który im łatwiej, choć nie do końca, odbić, to poziom zabezpiecześ
    śmiem twierdzić jest podobny.

    > rozwiazaniem moze byc jakies PGP, czy inne techniki szyfrujace, ale zeby
    > tak zabezpieczac poczte, tez nie trzeba stawiac wlasnego serwera. <rs>

    Jak wyżej, jakby nie o tym dyskutujemy, nie zmieniaj tematu i nie
    wprowadzaj kolejnych wątków skoro podstawowy nie jest wyczerpany.
    Przem

  • 156. Data: 2013-06-19 20:08:34
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 1:53 PM, Przemek wrote:

    > O czym? O tym, czy wystawiać czy nie, oczywiście, czy są bezpieczne czy
    > nie? Nie musi. Nie są.

    > jw.

    o tym o czym mowie w calym paragrafie. przeczytaj calosc i nie
    odpowiadaj na wyrwana z konkektsu kwestie.
    jak kupujesz samochod, to chyba sprawdzasz, jakies tam rzeczy zwiazane z
    jego bezpieczenstwem, nie? czy jak samochod ma fafnascie poduszek
    powietrznych. rajdowe pasy, wzmacniane boki, to czy jest bezpieczny? ja
    powiem tak. ty powiesz nie. kto ma racje. nikt, albo obydwaj. zaleznie
    od wielu roznych zmiennych.

> [...]
    > zdjęcia, dokumenty itd, do których nikt nie powinien miec dostępu, a nie
    > do serwisów wymiany danych, które z zasady są do wymiany.

    mowisz, ze to absurd? to juz rozmawiaj o tym z googlem, do czego promuje
    uzywanie swojego serwisu.
    dlaczego do dokumentu czy zdjecia nikt nie powininen miec dostepu, skoro
    ja sobie zycze, zeby taki dostep mial, bo chocby razem pracujemy nad
    tym? jak nie chce, zeby nikt nie mial dostepu, to rownie dobrze moge
    sobie trzymac te rzeczy na pendrivie, w kieszeni. dopóki mi go w
    autobusie nie ukradną. <rs>

  • 157. Data: 2013-06-19 20:18:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...

    > no. szczegolnie w kosciele. no to sie wyjasnilo, kto do kogo dzwoni. nie
    > przeszkadzam wam w tej komunikacji. <rs>

    Ty chyba się modlisz, jesz, srasz i śpisz z telefonem jak niewolnik z kulą
    u nogi :)))

    --
    marfi

  • 158. Data: 2013-06-19 20:28:04
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 2:00 PM, Przemek wrote:

    > I wtedy automagicznie moja poczta się rozszyfruje?

    czy ty sobie jaja robisz, czy nie potrafisz zrozumiec prostego textu.
    jeszcze raz. nie tnij bezmyslnie textu bo widac ze sie gubisz.

    > No że się tak wyrażę, przestań pierdolić. Z całym szacunkiem.

    o prosze, prosze. kolejny silacz intelektu. z calym szacunkiem to sobie
    mozesz slome z butow wyciagnac, jesli masz zamiar, ciagnac rozmowe w tym
    stylu.

    > Poza tym w na tych serwerach dane nie są przechowywane, przechodzą przez
    > nie, i owszem, ale nie są składowane dłużej niż potrzeba do ich
    > przekazania.

    i co w zwiazku z tym?

> [...]
    > w sieci. Jeśli mamy dyskutować o tym, to na pewno nie w wątku o chmurach.

    to ty zaczales opowiadac o wlasnym serwerze pocztowym i szyfrowaniu
    poczty. jesli teraz masz problemy z utrzymaniem swojego argumentu, to
    nie moj problem, bo wlasnie o to heloł sie sprawa rozbija w przypadku
    poczty.

> [...]
    > jeśli mój i aol serwer jest podobnie są aktualizowane, do oprócz ataku
    > ddos, który im łatwiej, choć nie do końca, odbić, to poziom zabezpiecześ

    przeczytaj jeszcze raz i postaraj sie zrozumiec co napisalem. slowo
    kluczowe: lepiej.

    > Jak wyżej, jakby nie o tym dyskutujemy, nie zmieniaj tematu i nie
    > wprowadzaj kolejnych wątków skoro podstawowy nie jest wyczerpany.

    ty wez sie skoncentruj, bo juz zaczynasz przeginac. ja zmieniam temat?
    podalem przyklad trzymania poczty w chmurze np. takiego googla, albo
    innych prowiderow, a ty sie zaczales slinic, ze:

    "Tu pudło, mam serwer prywatny do swojej poczty a jak trzeba szyfruję :P"

    ale to ja zmieniam temat. jasne. kali dobrze, ale kalemu to juz nie
    koszernie. czy moze pamiec zlotej rybki, bo juz drugi raz, pokazujesz,
    ze nie wiesz, nie pamietasz co bylo wczesniej napisane. <rs>

  • 159. Data: 2013-06-19 20:31:31
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 2:18 PM, marfi wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...

    > Ty chyba się modlisz, jesz, srasz i śpisz z telefonem jak niewolnik z
    > kulą u nogi :)))

    no brawo, brawo. charakterystyka pewnej grupy, staje sie coraz bardziej
    oczywista. PLONK. <rs>

  • 160. Data: 2013-06-19 20:43:05
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 19 Jun 2013 14:31:31 -0400, rs napisał(a):

    > no brawo, brawo. charakterystyka pewnej grupy, staje sie coraz bardziej
    > oczywista. PLONK. <rs>

    Charakterystyka - dobre slowo, uzyje go.
    Stajesz sie ofiara swojego stylu bycia na grupach. Charakterystyka Twojego
    stylu zawiera slowa: przemadrzaly, irytujacy, upierdliwy. Dodalbym jeszcze,
    ze sprawiasz wrazenie pracownika marketingu jakiegos samsunga czy innego
    dostawcy "nowych technoliogii", wytykasz ludziom zacofanie i nie podazanie
    za nowosciami, nieogarnianie technologii, zle nawyki przy korzystaniu z
    urzadzen, brak myslenia, etc. Jeszcze chwila i sam ze soba bedziesz musial
    rozmawiac na grupach. Tylko o czym?
    No offense, pisze co widze w tym watku, w innych watkach, na tej grupie, na
    innych grupach.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K