    Date: Wed, 19 Jun 2013 14:08:34 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 2TB za 299zł
    <kpncsa$36v$2@speranza.aioe.org> <kpndb8$19ed$1@adenine.netfront.net>
    <kpnk6v$pcn$1@speranza.aioe.org>
    <0...@4...com>
    <kpnvbm$png$1@speranza.aioe.org>
    <8...@4...com>
    <kpsnld$8q5$1@speranza.aioe.org>
    <51c1e436$0$1783$c3e8da3$14a0410e@news.astraweb.com>
    <kpsrff$jk6$1@speranza.aioe.org>

    On 6/19/2013 1:53 PM, Przemek wrote:

    > O czym? O tym, czy wystawiać czy nie, oczywiście, czy są bezpieczne czy
    > nie? Nie musi. Nie są.

    > jw.

    o tym o czym mowie w calym paragrafie. przeczytaj calosc i nie
    odpowiadaj na wyrwana z konkektsu kwestie.
    jak kupujesz samochod, to chyba sprawdzasz, jakies tam rzeczy zwiazane z
    jego bezpieczenstwem, nie? czy jak samochod ma fafnascie poduszek
    powietrznych. rajdowe pasy, wzmacniane boki, to czy jest bezpieczny? ja
    powiem tak. ty powiesz nie. kto ma racje. nikt, albo obydwaj. zaleznie
    od wielu roznych zmiennych.

    > Błagam... nie sprowadzaj rozmowy do absurdu, mówimy o danych takich jak
    > zdjęcia, dokumenty itd, do których nikt nie powinien miec dostępu, a nie
    > do serwisów wymiany danych, które z zasady są do wymiany.
    > Przem

    mowisz, ze to absurd? to juz rozmawiaj o tym z googlem, do czego promuje
    uzywanie swojego serwisu.
    dlaczego do dokumentu czy zdjecia nikt nie powininen miec dostepu, skoro
    ja sobie zycze, zeby taki dostep mial, bo chocby razem pracujemy nad
    tym? jak nie chce, zeby nikt nie mial dostepu, to rownie dobrze moge
    sobie trzymac te rzeczy na pendrivie, w kieszeni. dopóki mi go w
    autobusie nie ukradną. <rs>