  • 161. Data: 2013-06-19 20:58:27
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    > no a jak myslisz. zgaduj. <rs>

    Ja codziennie korzystam z SSH.
    Wszyscy administratorzy też go używają (jest znacznie szybszy od GUI).

  • 162. Data: 2013-06-19 21:06:53
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 2:43 PM, R.e.m.e.K wrote:

    > Charakterystyka - dobre slowo, uzyje go.
    > Stajesz sie ofiara swojego stylu bycia na grupach. Charakterystyka Twojego
    > stylu zawiera slowa: przemadrzaly, irytujacy, upierdliwy. Dodalbym jeszcze,
    > ze sprawiasz wrazenie pracownika marketingu jakiegos samsunga czy innego
    > dostawcy "nowych technoliogii", wytykasz ludziom zacofanie i nie podazanie
    > za nowosciami, nieogarnianie technologii, zle nawyki przy korzystaniu z
    > urzadzen, brak myslenia, etc.

    ty zas tych wszystkich, ktorzy potrafia to robic nazywasz: muchami,
    ktore sie nie myla. taki ty swiety jestes?

    > Jeszcze chwila i sam ze soba bedziesz musial
    > rozmawiac na grupach. Tylko o czym?

    bledne zalozenie, ze _musze_ z grup korzystac?

    > No offense, pisze co widze w tym watku, w innych watkach, na tej grupie, na
    > innych grupach.

    jak juz ci powiedzialem raz, powtorze tutaj. nie interesuje mnie twoja,
    zupelnie od durna, psychoanaliza mojej osoby. interesuje mnie wylacznie
    wymiana informacji, w temacie watku ewntualnie ustalenie faktycznego
    stanu omawianej sytuacji. jesli nie masz nic rzeczowego do powiedzenia,
    a twoja ostania odpowiedz wlasnie na to wskazywala, bo zawierala juz
    jedynie dywagacje, marnej jakosci dowcipkowanie i wycieczki osobiste, to
    nie powinienes sie odzywac. to takie trudne do zaakceptowania, no chyba
    wlasnie taki post jak ten obecny, ma jakos podreperowac twoje ego. to
    prosze bardzo, ale to tego jest odpowiednia grupa. pl.pregierz. nie
    smiec tutaj. to OT i NTG. jasne? <rs>

  • 163. Data: 2013-06-19 21:16:13
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...
> [...]
    com...

    > no brawo, brawo. charakterystyka pewnej grupy, staje sie coraz bardziej
    > oczywista. PLONK. <rs>

    Mam gdzieś Twojego plonka nieprzemakalny młotku :)

    --
    marfi

  • 164. Data: 2013-06-19 21:17:30
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 2:58 PM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...

    > Ja codziennie korzystam z SSH.
    > Wszyscy administratorzy też go używają (jest znacznie szybszy od GUI).

    problem byl przedstawiony Misiowi, ktorego rozumek byl pochloniety
    stawianiem psychoanalisy i na rozkminienie tego problemu nie juz styklo.

    no ale jak juz zrobiles za niego prace domowa, to niech bedzie. SSH, to
    nie telnet, prawda? dla postronnego, okienko moze i podobnie wygladac,
    ale jednak nie jest. bedziesz starac sie temu zaprzeczyc?

    a czy teraz mozemy wrocic do porownania roznych aspektow uzywania FTP
    jakie przedstawiles i chmury? jestes gotowy? bo nie chce, zeby rozmowa
    zeszla znowu na bezproduktywna przepychanke, jak ci sie argumenty
    skoncza. <rs>

  • 165. Data: 2013-06-19 21:18:22
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 19 Jun 2013 15:06:53 -0400, rs napisał(a):

    > nie smiec tutaj. to OT i NTG. jasne? <rs>

    <salut> Tak jest Panie Derektorze Interneta! </salut>

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 166. Data: 2013-06-19 21:20:59
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    amen. dojebales Remkowi, on się chyba teraz potnie :D:D:D

  • 167. Data: 2013-06-19 21:22:51
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > <salut> Tak jest Panie Derektorze Interneta! </salut>

    Nie podskakuj bo nam usenet zamknie ;)

    Albo przeniesie w chmury :D

  • 168. Data: 2013-06-19 21:25:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 3:06 PM, rs wrote:
    > On 6/19/2013 2:43 PM, R.e.m.e.K wrote:

    sorry. nie zauwazylem, ze to ty sie wciales w te rozmowe, bo mi juz
    drzewo tego watku poza okno wyszlo. wiec czesc mojej odpowiedzi byla
    adresowana, nieslusznie do Misia. ale to ponizej jest do ciebie.

> [...]

    bledne zalozenie, ze _musze_ z grup korzystac?

    > No offense, pisze co widze w tym watku, w innych watkach, na tej >

    jesli bys chcial byc odrobine obiektywny, to powinienes rowniez dodac,
    ze potrafie sie przyznac do bledu, jesli ktos mi to wykarze. malo tego,
    jesli sam go zauwaze, nawet jesli rozmowa juz wygasla, bo sam byles tego
    swiadkiem.

    jak juz powiedzialem raz Misowi, powtorze tutaj. nie interesuje mnie,
    zupelnie durna, psychoanaliza mojej osoby. interesuje mnie wylacznie
    wymiana informacji, w temacie watku ewntualnie ustalenie faktycznego
    stanu omawianej sytuacji i jej zrozumienie. jesli nie masz nic
    rzeczowego do powiedzenia, to nie powinienes sie odzywac.

    rozmowa z Misiem jaka byla, taka byla, ale byla informujaca, choc nie w
    temacie jaki oczekiwalem.

    jesli masz cos do mnie to tego jest odpowiednia grupa. pl.pregierz. nie
    smiec tutaj. to OT i NTG. jasne? <rs>

  • 169. Data: 2013-06-19 21:32:44
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 3:18 PM, R.e.m.e.K wrote:

    > <salut> Tak jest Panie Derektorze Interneta! </salut>

    a moze nie mam racji, co?

    i jeszcze raz to, co napisalem, bo zapewne nawet nie przeczytales calego
    postu, skoro nie zareagowales, ze to co pisalem sie do ciebie przeciez
    nie tyczylo.

    smiec tutaj. to OT i NTG. jasne?

    i to by bylo na tyle. <rs>

  • 170. Data: 2013-06-19 21:37:01
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 6/19/2013 3:20 PM, Mr. Misio wrote:
    > amen. dojebales Remkowi, on się chyba teraz potnie :D:D:D

    a skad ty mozesz wiedziec skoro nawet tego nie przeczytales. jakbys
    przeczytal, to bys skumal, ze czesc byla pisana do ciebie i w piers sie
    uderzyl.

    widze, ze im mniej masz do powiedzenia, tym dluzsze emotikowny.

    juz bedziesz tak juz glupio dogadywal, do konca internetu, czy sie
    opamietasz? <rs>