  • Data: 2013-06-19 20:00:53
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > to jeszcze powiedz kto trzyma dla ciebie rekordy MX,
    > druga czesc zdania zlozonego:
    > jak on szyfruje przeznaczona dla ciebie poczte.
    > zeby nie ciagnac wytlumacze prosciej, bo troche czasu minelo i masz
    > nadal ten sam problem.
    > ktos trzyma twoje rekordy MX tak? tak. twoja poczta przechodzi przez
    > inne komputery. tak? tak.
    > na tych komputerach nikt nie szyfruje twojej poczty, tak? tak.
    > nie masz kontroli nad tym, co sie dzieje z twoja poczta, podczas calej
    > jej drogi, wiec nie ma znaczenia, czy sobie postawisz serwer poczty, czy

    I wtedy automagicznie moja poczta się rozszyfruje?
    No że się tak wyrażę, przestań pierdolić. Z całym szacunkiem.
    Poza tym w na tych serwerach dane nie są przechowywane, przechodzą przez
    nie, i owszem, ale nie są składowane dłużej niż potrzeba do ich przekazania.
    Oczywiście potencjalnie nieszyfrowane dane są do podejrzenia, ale heloł,
    chciałbym przypomieć, że mówimy o przechowywaniu swoich danych w
    chmurze, a nie o bezpieczeństwie całego internetu czy przesyłaniu danych
    w sieci. Jeśli mamy dyskutować o tym, to na pewno nie w wątku o chmurach.

    > nie. i zaloze sie, ze server takiego googla, yahoo, aol, hotmail jest
    > lepiej zabezpieczony przed atakami, niz twoi kiedykolwiek bedzie, choc o
    > atakach na te serwery sie dowiadujemy, a o ataku na twoj nie.

    Takie serwery się atakuje, moim nikt sobie dupy nie będzie zawracał, a
    jeśli mój i aol serwer jest podobnie są aktualizowane, do oprócz ataku
    ddos, który im łatwiej, choć nie do końca, odbić, to poziom zabezpiecześ
    śmiem twierdzić jest podobny.

    > rozwiazaniem moze byc jakies PGP, czy inne techniki szyfrujace, ale zeby
    > tak zabezpieczac poczte, tez nie trzeba stawiac wlasnego serwera. <rs>

    Jak wyżej, jakby nie o tym dyskutujemy, nie zmieniaj tematu i nie
    wprowadzaj kolejnych wątków skoro podstawowy nie jest wyczerpany.
    Przem