    Date: Wed, 19 Jun 2013 12:49:19 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 2TB za 299zł
    <kpptir$vus$1@node2.news.atman.pl>
    <51c07d6f$0$33846$c3e8da3$a9097924@news.astraweb.com>
    <kppv8e$2ve$1@node1.news.atman.pl>
    <51c08313$0$1701$c3e8da3$5d8fb80f@news.astraweb.com>
    <51c0b0bc$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <51c0ce94$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>
    <51c0d262$0$1645$c3e8da3$12bcf670@news.astraweb.com>
    <kpqlr0$s4n$1@node1.news.atman.pl>
    <51c0e13f$0$59659$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <kpqo7l$ul2$1@node1.news.atman.pl>
    <51c0eac6$0$16998$c3e8da3$76a7c58f@news.astraweb.com>
    <kprne7$sje$1@node1.news.atman.pl>

    On 6/19/2013 3:43 AM, Mr. Misio wrote:

    > Wspolczuje Ci, ze Toweja matka mowi ci co masz robic z telefonem :)

    ty sie mart o swoja i sluchaj jej, bo moze miec wiecej zdrowego rozsadku
    niz ty.

    > ale tam bzdure napisales. naganie nie oznacza, ze wiadomosc dotarla.

    zamiast ciec moja wypowiedz bez zadnego sensu, ogarnij sie i postaraj
    sie zrozumiec calosc wypowiedzi. szkoda mi czasu na skladanie tego co
    pociales.

    > postaraj sie opisac :)

    masz sie spotkac z kims, ale nie zdazyles sie dogadac, o ktorej bedziesz
    wolny, ale miejsce spotkania jest ustalone. przed wejsciem do metra
    dzwonisz. tamta osoba nie odbiera, moze tez jest w metrze. zostawiasz
    wiadomosc, ze wchodzisz do metra, czyli albo w domysle, ze bedziesz
    jechac 45, albo mowisz, ze bedziesz jechac 45. albo ze sie spoznisz 10
    minut. skoro miejsce spotkania bylo umowione. ta osoba, tam przychodzi.
    sprawdza poczte glosowa. wie, ze bedziesz o tej i o tej godzinie.
    proste. sytaucja, z zycia, ktora sie zdarza co chwila.

    > prawie robi roznice.

    chastwo jest chamstwem, ale ty jak zwykle chcesz stopniowac. dla mnie
    jest to zupelnie bezproduktywne.

    > sam namawiales, zeby zawsze i wszedzie reagowac, zeby matka nie zloila
    > tylka za brak mleka.

    nie wiem, o czym ty piszesz, ale widocznie czegos znowu nie zrozumiales.

    > i zapewne przeraza cie to, bo niechcialbys byc w sytuacji, kedy dzwoniz
    > z bardzo powazna sprawa kupienia litra mleka a ktos ignoruje twoje
    > telefony :)

    znowu cos ssiesz. czy bedzie jakis kontkretny argument w tym rozdaniu,
    czy bedziesz tylko tak dogadywal?

    > poczta glosowa nie moze byc odebrana, bo jest wylaczona :)

    skup sie i staraj sie ogarnac calosc omawianego tematu. to wybieranie,
    tego co akurat, w danej czesci rozmowy jest naprawde irytujace i nie mam
    najmniejszej ochoty w tym uczestniczyc.

    > sukces?
    > mnie tam nic nie musi podkreslac, zebym wiedzial, ze nie ma CHałasu :)

    szkoda, ze ci nie wyswietla tego co w tej sprawie mowi netykieta usentu.

    > rs, ty to chyba do zadnej elity nie nalezysz, tak patrzac po tym co
    > wypisujesz, ale jednoczesnie widac, ze bardzo chcialbys.

    niestety tobie psychoanalizy nie wychadza, wiec staraj sie do tego nie
    zabierac, bo sie tylko osmieszasz.

    > licz sily na zamiary :)

    tak jak sie spodziewalem, zero rzeczowego argumentu, a skonczylo sie na
    wycieczkach osobistych. troche zenujace. <rs>