    Date: Tue, 18 Jun 2013 18:26:52 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 2TB za 299zł
    <51c0b0bc$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <51c0ce94$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>
    <51c0d262$0$1645$c3e8da3$12bcf670@news.astraweb.com>
    <51c0d7d8$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>

    On 6/18/2013 5:57 PM, m wrote:

    > Nie, to nie żart.
    >
    > Oczywiście najmniej mile widziane jest,

    ok. zanim przejdziemy do tego co jest najbardziej niemile widziane,
    powiedz mi, co takiego niemile widzianego jest w tym, ze masz telefon w
    kieszeni. wyłączony, albo jestes poza zasiegiem. ktos zadzwoni i
    zostawia wiadomosc? nie rozumiem tego. co w tym jest niemile widzianego
    i dla ktorej strony?

    > jeżeli ktoś ma włączoną pocztę i
    > jej nie odsłuchuje,

    z tym sie moge zgodzic, ale to juz zupelnie inna sprawa.

    > ale nawet odsłuchiwana poczta jest niefajna - bo
    > naraża na koszty (dzisiaj to coraz mniej istotne, ale mimo wszystko)
    > oraz jak wcześniej napisałem - utrudnia.

    zaraz. jakie koszta? co utrudnia? tego tez nie rozumiem.

    > włąśnie tak - niczego nie ułatwia.

    zaraz, zaraz. a sam telefon, w/g ciebie cokolwiek ulatwia? bo moze tu
    jest problem.

    > Nie wśród ludzi których znam. Jeżeli mam do przekazania krótką wiadomość
    > co do której nie potrzebuję wiedzieć czy została ona odebrana - wysyłam
    > SMSa.

    no to jestes poza tematem tego watku, bo rozmawialismy z Misiem o jego
    niecheci do uzywania telefonu po calosci. jesli twoim glownym, albo
    jednym z kilku, medium przekazu informacji jest SMS, albo chat, to to
    zmienia zupelnie sprawe i wprowadza inne zmienne. w kazdym razie nie na
    temat, choc nadal problemy jakie tu tworzysz sa sztuczne.

    > Jeżeli chcę przekazać istotną wiadomość, potrzebuję wiedzieć czy
    > została ona odebrana i właściwie zrozumiana: wtedy wolę dzwonić aż się
    > dodzwonię niż nagrać się i domyślać się czy (i kiedy) zostanie ona
    > odsłuchana.

    podałem ci parę przykładów sytuacji w których użycie skrzynki głosowej
    jest przydatne (caly czas przy założeniu, ze nie uzywamy SMS, to takie
    było przyjęte w rozmowie z Misiem). chyba nie traktujesz swoich
    znajomych jak niemoty, które nie potrafią zrozumieć jak im zostawisz
    wiadomosc z adresem i czasem spotkania. albo zeby ktos kupil mleko jak
    wysiadzie z metra.

    > Na ulicy pogadam bez słuchawek, zaś mogę nie usłyszeć dzwonka.

    wibratorow w telefonach tez nie ma?

    > Mogę nie
    > pamiętać żeby sobie zrobić głośniejszy przez wyjściem na zewnątrz, może
    > akurat przejeżdżać pociąg w okolicy.

    dokladnie tak samo mozesz nie uslyszec jak ktos dzwoni. mozesz znalezc w
    "dziurze" sygnalu.

    > Jeżeli mam włączoną pocztę - ktoś się nagra, powiadomienie o poczcie do
    > mnie nie dotrze (z tych samych przyczyn z jakich nie słyszałem
    > 'oryginalnego') dzwonienia, ogólnie jedyne co osiągnę to to że
    > dzwoniącego mam z głowy. A NIE ZAWSZE TEGO CHCĘ.

    to sobie ustawiasz powiadamianie na telefonie, ktore ci mruga dioda raz
    na jakis czas, ze masz poczte glosowa. nadal sadze, ze tworzysz sztuczne
    problemy, ktore wynikaja z upodobania, albo niecheci a nie z
    technologii, ktorej byc moze nie potrafisz dostosowac.

    > Jeżeli mam wyłączoną - to będzie dzwonił aż się dodzwoni, w końcu, po
    > kilku minutach zauważę że mi coś wibruje w kieszeni.

    wystarczy ze zadzwoni raz, zostawi wiadomosc i telefon ci tak samo moze
    wibrowac, zaswieci ci LEDem, albo nawet plumknie, czy wrecz zaryczy co
    jakis czas. i to jest wedlug ciebie mile widziane. twoje gapiostwo, a
    koles po drugies stonie bedzie dzwonil i dzwonil, az ty raczysz odebrac.
    chyba zaczynam rozumiec dynamike tych sytuacji.

    > O rozrywce poszukiwania dzwoniącej komórki z włączoną pocztą głosową,
    > którą dziecko schowało gdzieś pod poduszkę, nie wspomnę.

    wspomnij, wspomnij bo jest to dla mnie obca sytuacja. ze niby jaki tu
    jest problem?

    > Co to "chałas"? Szałas przykryty chałatem? :)

    o! zaczyna sie.

    > Używam. Właśnie do tego do czego chciałbyś żebym używał poczty głosowej.

    wiec jak wyzej. wciąłeś sie w nasza rozmowe, bez czytania, czego ona
    dotyczyla, przez co twoja odpowiedz nie jest na temat. co nie znaczy, ze
    nadal sadze, ze twoja fobia poczty glosowej, ma jakiejkolwiek
    praktycznie uzasadnienie. <rs>