  • Data: 2013-06-19 09:43:09
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rs napisał:

    > no to ci matka zloi tylek,

    Wspolczuje Ci, ze Toweja matka mowi ci co masz robic z telefonem :)

    > zebys odluchiwal jej wiadomosci i sie
    > skonczy. ustawisz sobie telefon tak, zeby cie informowal o przychodzacej
    > poczcie glosowej i bedzie pozamiatane. no chyba ze bedziesz z mamuska,
    > ktora ma -20 dioprii walczyl, zeby do ciebie SMSy slala. mnie tam rybka,
    > co wybierzesz.

    > tak trudno bylo przeczytac do konca zdania?

    ale tam bzdure napisales. naganie nie oznacza, ze wiadomosc dotarla.

    > przemysl sobie jeszcze raz te sytuacje, kto wysyla i kto czeka. ok? jak
    > nie bedziesz potrafil, to popros, postaram sie opisac ja prosciej.

    postaraj sie opisac :)

    > a poczty glosowej nie? zreszta w kinie, odbieranie jednego czy drugiego
    > to prawie takie samo chamstwo.

    prawie robi roznice.

    > widze. przeszkadzanie ludziom w ogladaniu filmu, jest wygodniejsze.

    sam namawiales, zeby zawsze i wszedzie reagowac, zeby matka nie zloila
    tylka za brak mleka.

    > cos mi sie wydaje, ze dla ciebie i m, to najwygodniejsze jest. a niech
    > dzwonia, niech wydzwaniaja. wyraze laske i kiedys odbiore ten telefon. z
    > tego co obudwaj piszecie taki model zachowania sie tu jawi.

    i zapewne przeraza cie to, bo niechcialbys byc w sytuacji, kedy dzwoniz
    z bardzo powazna sprawa kupienia litra mleka a ktos ignoruje twoje
    telefony :)

    > tia. wlasnie widac jak ogarniasz. bardzo dobrze to widac. poczta glosowa
    > nie moze byc odebrana, ale SMS moze. prawda, jakie konsekwentne?

    poczta glosowa nie moze byc odebrana, bo jest wylaczona :)

    > widzisz. teraz kazdy duren moze obsłużyć slownik ortograficzny, tym
    > bardziej, ze mu sam pokazuje, co zle napisal. jako przedstawiciel
    > inteligencji technicznej, tym chcesz sie szczycic, jako sukcesem
    > erystycznym? <rs>

    sukces?

    mnie tam nic nie musi podkreslac, zebym wiedzial, ze nie ma CHałasu :)

    rs, ty to chyba do zadnej elity nie nalezysz, tak patrzac po tym co
    wypisujesz, ale jednoczesnie widac, ze bardzo chcialbys.

    licz sily na zamiary :)