  • Data: 2013-06-19 00:50:35
    Temat: Re: 2TB za 299zł
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik rs napisał:

    > ale jak mamusia chce, zebys mleko kupil, to moze ci o tym powiedziec,
    > bez zaburzenia tej sielanki.

    a ja nie kupie, bo odslucham wiadomosci dopiero jak wroce...

    > w zyciu masz pewnosc tylko do dwoch rzeczy. jesli nagrywasz, to masz
    > pewnosc ze doszlo.

    nie. jedynie, ze nagrales.

    > czy zostanie odebrane to inna sprawa. ta osoba, z
    > ktora sie umawiales tego dnia na obiad, moze wlasnie wpadla pod samochod.

    a ja nieswiadomy bede czekal przy stoliku. czyli bez sensu.

    > tia. pewnosc, ze SMS zostanie odebrany jest 100%? wykaz troche
    > konsekwencji.

    tak, bo moge go odebrac nawet w kinie.
    i nawet odpowiedziec w kinie.
    duzo lepsze niz voicemsg.

    > a od kiedy ty sie fanem SMSow zrobiles? niedawno gardziles w ogole
    > telefonem, a tu nagle SMSowiec. tez troche konsekwencji, bo to utrudnia
    > sensowna rozmowe.

    jestem do bolu konsekwentny. nie lubie, malo uzywam, ale jak mam wybrac
    co uzyc to wybieram to co wygodniejsze.

    > wiec jak jest. uzywasz telefonu, nie uzywasz, ale SMS wysylasz,
    > odbierasz. jak to w koncu jest, bo juz strasznie sie zdubiles.

    nie, to ty sie zgubiles :)

    a to podobno misie maja bardzo male rozumki :) ja jednak ogarniam ;)

    > tia. nastepny. skoncentruj sie na szlifowaniu myslenia, a nie
    > podgladaniu co ci spellcheck podklesli. lepiej na tym wyjdziesz. <rs>

    coz, za trzy orty byla pyta z matury kiedys, bez wzgledu jak doskonalym
    myslicielem byl zdajacy...