  • Data: 2009-03-29 18:19:43
    Temat: Re: 2T nie chce ruszyć po zimie
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek B pisze:

    > Od czego zacząć budzenie do życia 2T?

    Hej,

    nie czuję się tu absolutnie specem, bo sam dopiero wszystkiego się uczę,
    ale na przykładzie mojej SenNej... (Jawa 353 '58 175) zaobserwowałem, że
    o wiele lepiej zapala (od 2-3 kopa), gdy tylko odkręcę kranik bez
    pompowania do gaźnika.

    Gdy wcześniej kilka razy pompowałem zgodnie z tym jak zalecał poprzedni
    właściciel, to pomimo zmiany świecy nie chciała gadać, tylko się
    zalewała, albo parskała. ;)

    Zalałem bak prawie do pełna świeżym paliwem i pięknie zagadała za 2-3
    kopem po kilku miesiącach kimania w garażu pod kołderką... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco
    sen na jawie SenNa... Jawa 353 '58 175