  • 21. Data: 2013-03-12 18:14:37
    Temat: Re: 2D->3D
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    > Ad rem.
    > Ciekawe co za nazwę (w rozumieniu kategorii, a nie technologii)
    > marketoidzi by nadali holografii :>
    > "hipertrue 3D"?
    > "6D"?

    Trafiłeś w dziesiątkę, sam ostatnio widziałem plakat reklamujący "Kino
    6D" - jakaś buda w centrum handlowym gdzie mieście się parę osób, jest
    ekran a'la IMAX, dźwięk przestrzenny i ruszające się fotele. To ile
    jeszcze tego D dołożymy?

    Jakub Rakus

  • 22. Data: 2013-03-12 19:12:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .rz.tu-clausthal.de
    *Michal Schulz* napisał(-a):

    > Raczej nie ma do sciagniecia. Chociaz wujek google podpowiada, ze
    > jakis pierwszy lepszy youtube video downloader powinien dac sobie
    > rade :)

    O q...wa! 8-O myślałem że mi łeb utnie. Efekt niesamowity, bijący
    wszystko to, co do tej pory widziałem. Może oprócz IMAX-a. Film
    ściągnałem. Doinstalowałem do FF jakąś wtyczkę i dał się zassać. A że
    był w w mp4, to jeszcze musiałem go przekonwertować na format strawny
    dla mojego TV. Warto było :)
    BTW, chwilami efekt jest troszkę psuty kiedy piła lub wiertarka wystaje
    poza kadr. Ale i tak bomba.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2013-03-13 17:31:55
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    W dniu 2013-03-12 18:14, Jakub Rakus pisze:

> [...]
    > 6D" - jakaś buda w centrum handlowym gdzie mieście się parę osób, jest
    > ekran a'la IMAX, dźwięk przestrzenny i ruszające się fotele. To ile

    No to ja dokładam...

    Jakieś >10 lat jak poznawałem OpenGL'a i wyrysowałem teapota, a później
    naciągać na niego bitmapę, zobaczyłem też przykład jak na niego
    naciągnąć film z pliku avi, to od razu przyszło mi do głowy, by nakładać
    na niego obraz z webkamerki. Po odpowiednim ustawieniu kamerki efekt był
    taki, jakbyś przeglądał się w chromowanym czajniczku :-)

    Więc postuluję o wzbogacenie scen 3D o obiekty lustrzane odbijające
    drugą stronę rzeczywistości.

    Można by też rzeczywistą latarką oświetlać scenę wirtualną -- w sumie
    do zrobienia...

    pzdr
    mk

  • 24. Data: 2013-03-13 19:40:20