-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
From: "kogutek" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: -28st, lancuch rozrzadu, diesel - rozwiazanie
Date: Tue, 09 Feb 2010 23:14:03 +0100
Organization: Onet.pl
Lines: 18
Sender: n...@n...onet.pl
Message-ID: <0...@n...onet.pl>
References: <hkslj1$6i2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: newsgate.onet.pl 1265753643 5415 213.180.130.17 (9 Feb 2010 22:14:03 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2010 22:14:03 +0000 (UTC)
Content-Disposition: inline
X-Mailer: http://niusy.onet.pl
X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.55
X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221
Firefox/3.5.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253738
[ ukryj nagłówki ]>
> > To znane rozwiazanie i nie tylko fiat to stosowal/stosuje.
>
> Najlepsze rozwiązanie było w silnikach Fiata 125/FSO 1500 i Poloneza 1500/1600.
> Po prostu tam zawory nie kolidowały z tłokami mimo zerwanego łańcucha czy
paska rozrządu.
> Ale to były stare nie nowoczesne konstrukcje.
>
> pozdrowienia Piotr W.
>
>
To chyba były nie te fiaty i polonezy co je naprawiałem. Kolidowały. Jak ktoś
miał farta to gięły się laski popychaczy. Prawie wszyscy wtedy mięli farta.
Naprawę można było zrobić na drodze jak się miało fabryczny komplet kluczy,
kombinerki i dwa kamienie. Nie pisz jak nie wiesz.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.10 23:35 Artur Maśląg
- 10.02.10 00:24 P_ablo
- 10.02.10 00:27 P_ablo
- 10.02.10 06:36 Karolek
- 10.02.10 07:33 Michał Gut
- 10.02.10 07:38 Michał Gut
- 10.02.10 07:39 Michał Gut
- 10.02.10 07:43 Michał Gut
- 10.02.10 07:36 Michał Gut
- 10.02.10 08:45 Czarek Daniluk
- 10.02.10 08:43 Michał Gut
- 10.02.10 09:23 krzysiek82
- 10.02.10 09:24 krzysiek82
- 10.02.10 10:04 Andrzej Kaźmierczak
- 10.02.10 09:45 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=