eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-28st, lancuch rozrzadu, diesel - rozwiazanieRe: -28st, lancuch rozrzadu, diesel - rozwiazanie
  • Data: 2010-02-09 23:35:52
    Temat: Re: -28st, lancuch rozrzadu, diesel - rozwiazanie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Piotr W. pisze:
    >
    >> To znane rozwiazanie i nie tylko fiat to stosowal/stosuje.
    >
    > Najlepsze rozwiązanie było w silnikach Fiata 125/FSO 1500 i Poloneza
    > 1500/1600.
    > Po prostu tam zawory nie kolidowały z tłokami mimo zerwanego łańcucha
    > czy paska rozrządu.

    Ło matko, co za bzdury - silniki o których piszesz były jak najbardziej
    kolizyjne, szkody były najwyżej mniejsze z racji OHV i wyginania lasek
    popychaczy przy tej okazji.

    > Ale to były stare nie nowoczesne konstrukcje.

    W nowoczesnych konstrukcjach OHC/DOHC spotyka się silniki niekolizyjne,
    ale nie jest to powszechne.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: