eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody-27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: -27,8 i pekl mi lancuch rozrzadu...
    Date: Tue, 26 Jan 2010 15:05:28 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 39
    Message-ID: <hjmsbd$i0m$1@news.onet.pl>
    References: <hjm3km$f3a$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <hjm8vs$1pn9$1@news.mm.pl>
    <hjmd51$qg$1@mx1.internetia.pl> <hjmf1e$693$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmg7o$d5e$1@mx1.internetia.pl> <hjmhj9$6uu$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmiem$i51$1@mx1.internetia.pl> <hjmie9$73d$2@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmj1i$mgp$1@mx1.internetia.pl> <hjmk5t$7fl$1@news.man.bydgoszcz.pl>
    <hjmkdu$n7$2@mx1.internetia.pl> <hjmlpe$7sc$1@mx1.internetia.pl>
    <hjmmpj$jq5$1@inews.gazeta.pl> <hjmnet$92m$1@mx1.internetia.pl>
    <hjmoe8$520$1@news.onet.pl> <hjmrlh$g0c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs58214.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1264514223 18454 91.94.100.48 (26 Jan 2010 13:57:03 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Jan 2010 13:57:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hjmrlh$g0c$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100125-2, 2010-01-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250195
    [ ukryj nagłówki ]

    Agent pisze:

    > -----------------------
    > Chyba źle kombinujesz. Róznica miasto/trasa polega na tym że w mieście
    > na przejechanie określonego dystansu np 1000 km silnik zrobi więcej
    > obrotów niż na trasie a to z racji że na trasie będzie miał przez
    > większość czasu zapięty V bieg podczas gdy w mieście pewnie średnio
    > wyjdzie że jedziesz na II lub III biegu. Siły nie mają nic do rzeczy

    Na mój gust mają.
    Ciągłe przyspieszanie spod świateł, ciągłe zwiększanie obrotów jak
    najbardziej ma wpływ na trwałość nośnika jakim jest pasek/łańcuch.
    Góra jest napędzana przez dół - jak dół zaczyna przyspieszać to góra ma
    tam jakąś swoją bezwładnośc i przy każdym zwiększaniu obrotów jak
    najbardziej przynajmniej w początkowej fazie działasz na pasek
    rozciągająco - nie ujmując że rozciągająco działasz na niego jak każda
    krzywka zaczyna otwierać zawory.

    Ale po co ja tam mam dyskutować jak tu samo fachowcy co pozjadali
    wszystkie rozumy.
    Który rozebrał i złożył własnoręcznie więcej jak 1 silnik, pewnie poza
    nielicznymi przypadkami to większość nawet nie widziała tego co pod
    miską olejową się znajduje ...

    Pozdrawiam !!

    EOT z mojej strony.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: