-
71. Data: 2012-01-16 13:44:04
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: AZ <a...@g...com>
On 2012-01-14, DoQ <p...@g...com> wrote:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
>
Czemu jezdzisz 100 km/h po Pulawskiej?!
--
Artur
ZZR 1200
-
72. Data: 2012-01-16 14:05:22
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 16-01-2012 13:18, to pisze:
>> Sugerujesz, że trzymanie w jednym silniku 3500RPM ze 110Nm będzie
>> zdrowe, natomiast 210Nm przy 1500RPM zmasakruje silnik? A co na to
>> panewki w silnikach samochodów ciężarowych?
> Zużyje się dużo szybciej, bo jest większy moment i większe drgania.
Bajki opowiadasz. Gdybyś miał racje, to duże, niewysilone silniki
(szczególnie te wolnoobrotowe) padałyby jak chińskie zabawki a jest
zupełnie odwrotnie. Natomiast od dawna wiadomo, że małe silniki z niskim
momentem obrotowym wymagają wkręcenia na wyższy pułap obrotów żeby
osiągnąć minimalną wartość momentu obrotowego. Z resztą każdy w miarę
sprawny kierowca bez posiłkowania się obrotomierzem jest w stanie ocenić
tę bezpieczną granicę po zachowaniu silnika.
--
Paweł
-
73. Data: 2012-01-16 14:07:40
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 16-01-2012 13:44, AZ pisze:
>> http://www.youtube.com/watch?v=Mg9dOfarPms
> Czemu jezdzisz 100 km/h po Pulawskiej?!
To nie ja, to kolega nagrywał! Poza tym podmienił czujnik w skrzyni żeby
oszukiwać na korzyść szybkościomierza!
--
Paweł
-
74. Data: 2012-01-16 21:56:47
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>
W dniu 2012-01-13 00:45, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello V-Tec,
>
> Thursday, January 12, 2012, 11:12:36 PM, you wrote:
>
>>>> Jak instalacja 2-gen to dół może być stłumiony zwężką.
>>> Chyba góra.
>> swego czasu hamowałem samochód na gazie (2-gen. ze zwężką) i na
>> benzynie. O ile moc była porównywalna, to moment znacząco mniejszy w
>> zakresie 1000-2200 obrotów (tak mniej więcej), co było czuć podczas jazdy.
>
> Jeździsz samochodem z zapłonem iskrowym na obrotach 1000-2200rpm? Po
> co? Gdzie? i po co Ci w tym zakresie jakiś znaczący moment obrotowy?
mam ruszać z 3krpm? jak jestem załadowany i klima pracuje to każdy
"niutek" ważny. Po za tym lubię mieć tyle "niutków", ile silnik ma w
oryginale.
W.
-
75. Data: 2012-01-16 22:37:26
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
Hello V-Tec,
Monday, January 16, 2012, 9:56:47 PM, you wrote:
>>>>> Jak instalacja 2-gen to dół może być stłumiony zwężką.
>>>> Chyba góra.
>>> swego czasu hamowałem samochód na gazie (2-gen. ze zwężką) i na
>>> benzynie. O ile moc była porównywalna, to moment znacząco mniejszy w
>>> zakresie 1000-2200 obrotów (tak mniej więcej), co było czuć podczas jazdy.
>> Jeździsz samochodem z zapłonem iskrowym na obrotach 1000-2200rpm? Po
>> co? Gdzie? i po co Ci w tym zakresie jakiś znaczący moment obrotowy?
> mam ruszać z 3krpm? jak jestem załadowany i klima pracuje to każdy
> "niutek" ważny. Po za tym lubię mieć tyle "niutków", ile silnik ma w
> oryginale.
Mowa o przyspieszaniu a nie ruszaniu. Przy ruszaniu brakuje Ci
momentu?
--
Best regards,
RoMan mailto:r...@p...pl
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
76. Data: 2012-01-16 22:56:33
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Mon, 16 Jan 2012 21:56:47 +0100, V-Tec napisał(a):
> mam ruszać z 3krpm? jak jestem załadowany i klima pracuje to każdy
> "niutek" ważny. Po za tym lubię mieć tyle "niutków", ile silnik ma w
> oryginale.
A wiesz, że liczy się moment na kołach, a nei na wale silnika?
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
77. Data: 2012-01-22 21:00:50
Temat: Re: 25% więcej koni na LPG niz PB
Od: to <t...@i...pl>
begin DoQ
> Bajki opowiadasz. Gdybyś miał racje, to duże, niewysilone silniki
> (szczególnie te wolnoobrotowe) padałyby jak chińskie zabawki a jest
> zupełnie odwrotnie.
Bo to są zupełnie inne silniki. :>
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway