  • 1. Data: 2011-02-15 21:14:53
    Temat: 24GB RAM - sensowne kosci
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Obecnie mam 12GB RAMu jednak to wciaz malo. Procesor to i7 980x.
    Czy mozecie polecic sensowne i tanie kosci?
    Znalazlem te Kingstony, co prawda CL9 ale mysle, ze czas ktory strace
    na nieco wolniejszych kosciach odzyskam z nawiazka na uniknieciu
    korzystania z pamieci wirtualnej:
    http://www.pc-media.pl/go/_info/?id=132380&partner_i
    d=25252525&code=b965da1e366cf8a6a16fea97420cd885
    Pozdrawiam

    PS
    Czy 24GB to korzysta ilosc dla tego procesora? Mam na mysli triple

  • 2. Data: 2011-02-15 23:01:03
    Temat: Re: 24GB RAM - sensowne kosci
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Pozdrawiam
    >
    > PS
    > Czy 24GB to korzysta ilosc dla tego procesora? Mam na mysli triple

    tak z ciekawosci- do czego tyle ramu ?

  • 3. Data: 2011-02-15 23:44:36
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 16-02-2011 00:01, BETON pisze:

    > tak z ciekawosci- do czego tyle ramu ?

    Objawy braku akceptacji przez społeczeństwo.

  • 4. Data: 2011-02-16 08:26:37
    Od: atm <...@v...pl>

    > tak z ciekawosci- do czego tyle ramu ?

    Do renderingu zlozonych scen, rzezbienie po dysku strasznie spowalnia proces

  • 5. Data: 2011-02-16 09:21:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    > Do renderingu zlozonych scen, rzezbienie po dysku strasznie spowalnia proces

    Sprawdź w instrukcji obsługi ile maksymalnie obsłuży ramu twój komputer. Sprawdź
    także ile zajmuje swap - jak mniej, niż chcesz dołożyć ramu to się opłaca.
    Postaraj się także pisać w ISO-8859-2.

  • 6. Data: 2011-02-16 13:24:32
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-02-16 09:26, atm pisze:

    > Do renderingu zlozonych scen, rzezbienie po dysku strasznie spowalnia proces

    A SSD by nie pomogło?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2011-02-16 13:27:06
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "atm"
    >na nieco wolniejszych kosciach odzyskam z nawiazka na uniknieciu
    >korzystania z pamieci wirtualnej:

    Tak na marginesie - z pamięci wirtualnej korzystasz zawsze. Co najwyżej
    możesz wyłączyć swapowanie na dysk.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 8. Data: 2011-02-16 17:04:10
    Od: atm <...@v...pl>

    > Tak na marginesie - z pamięci wirtualnej korzystasz zawsze. Co najwyżej
    > możesz wyłączyć swapowanie na dysk.

    Masz racje, tyle ze w tym wypadku nie tylko system korzysta ale rowniez
    wskakuje tam MAX. Jesli calosc jego zapotrzebowania na pamiec miesci sie
    w RAMie to najslabszym elementem jest procesor. Tutaj zas wielokrotnie
    spadla wydajnosc wlasnie ze wzgledu na niewystarczajaca ilosc RAMu. Ale
    ja nie o tym. Wiem czego chce a to czego nie wiem sforulowalem na
    poczatku watku. Zas wylaczenie swapa skonczy sie w najlepszym razie
    wylozeniem renderingu.

  • 9. Data: 2011-02-16 17:05:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-02-16 14:24, Mich@l wrote:

    > A SSD by nie pomogło?

    Troche pewnie tak, ale to na zasadzie zafunowania komus ze zlamana naga
    lepszego wozka inwalidzkiego zamiast odpowiedniej terapii ;]

    Poki co najatrakcyjniejsza oferta jaka znalazlem jest Kingston z linka w
    pierwszym poscie.

  • 10. Data: 2011-02-16 17:09:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-02-16 10:21, qwerty wrote:
> [...]
    > Sprawdź także ile zajmuje swap - jak mniej, niż chcesz dołożyć ramu to
    > się opłaca. Postaraj się także pisać w ISO-8859-2.

    Plyta obsluzy max 24GB Asus Rampage 3) czyli tyle ile mi jest potrzebne.
    Czy moge przyjac, ze pamiec bedzie pracowala przy 24GB w trybie triple
    channel?

    Co do kodowania - mam ustawione kodowanie wspomniane przez Ciebie.