  • 1. Data: 2011-02-15 16:18:38
    Temat: Sony Vaio P - przycisk zmiany rozdzielczości
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Witam,

    Czy wie ktoś co zrobić zeby działał przycisk zmiany rozdzielczości w
    Sony Vaio P? Przeinstalowałem system (nie z obrazu; normalnie z cd),
    zainstalowałem sterowniki ze strony Sony i działa wszystko oprócz tego
    przycisku.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 2. Data: 2011-02-15 18:25:04
    Temat: Re: Sony Vaio P - przycisk zmiany rozdzielczości
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-15 17:18, dziobu pisze:
> [...]
    > Sony Vaio P? Przeinstalowałem system (nie z obrazu; normalnie z cd),
    > zainstalowałem sterowniki ze strony Sony i działa wszystko oprócz tego

    pewnie program do obsługi m.in. tego przycisku

  • 3. Data: 2011-02-15 19:30:03
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 2/15/2011 7:25 PM, Użytkownik boxfish napisał:

    > pewnie program do obsługi m.in. tego przycisku

    A konkretniej?
    Bo soft do obsługi ichnich przycisków mam. Zresztą jak pisałem inne
    skróty działają.

    dziobu
    xyzyk.pl