  • 11. Data: 2011-02-16 17:12:10
    Temat: Re: 24GB RAM - sensowne kosci
    Od: atm <...@v...pl>

    Pytanie dodatkowe - na ile odczuwalna jest roznica miedzy CL8 i CL9 ?
    Zastanawiam sie po prostu czy warto o to walczyc.
    Druga rzecz, czy moze sie pojawic jakas niedogodnosc przy 24GB, ktora
    nie wystepuje przy mniejszej ilosci RAMu? Obecnie mam 12GB i jest w
    porzadku.

  • 12. Data: 2011-02-17 13:18:17
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-02-16 18:12, atm pisze:
> [...]
    > Druga rzecz, czy moze sie pojawic jakas niedogodnosc przy 24GB, ktora
    > nie wystepuje przy mniejszej ilosci RAMu? Obecnie mam 12GB i jest w

    Żadna - bez benchmarków pamięci nie zobaczysz różnicy w codziennym
    użytkowaniu peceta.