  • 1. Data: 2013-11-16 10:35:14
    Temat: 224609394
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    Wasz też nękają spod tego numeru? Zgłaszał już ktoś to na Policję?

  • 2. Data: 2013-11-16 11:29:10
    Temat: Re: 224609394
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    A o co Wasz nękają ?

    -----

  • 3. Data: 2013-11-16 11:51:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-11-16 11:29, 666 pisze:
    > A o co Wasz nękają ?

    Połączenia są głuche i rozłączają się po paru sekundach. Dlatego to już
    nie jest nawet składanie oferty handlowej, tylko jakieś nie wiem co.

  • 4. Data: 2013-11-16 12:50:30
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Takich (z innych numerów, właściwie bez wyjątku z komórkowych) to miewałem kilka
    tygodniowo, a bywało gorzej.
    Zawiadomiłem operatora o uporczywym nękaniu.
    Jakby się zmniejszyło, ale w razie potrzeby zawiadomię "organy".
    Generalnie to mam wrażenie, że ludzie zapominają o kierunkowych lub robią inne proste
    błędy.
    Kiedyś policja miała problem, bo na ich centralę 601wyxz lub 603uwyx (w strefie 22)
    dzwonili ludzie jak na komórki.
    Ten problem zniknął z wprowadzeniem obowiązkowego kierunkowego, ale może jakieś inne
    się pojawiły.
    Zastanów się, czy początek Twojego numeru może być mylący?
    Rozumiem, że w swoim aparacie nie możesz ustawić"czarnej listy" (lub choćby cichego
    dzwonka), ani u operatora też?
    BTW który z polskich operatorów oferuje "czarną listę"?
    Kiedyś to był taki myk, że aby zarejestrować połączenie PRZYCHODZĄCE (rejestracja na
    centrali na zlecenie prokuratury), to trzeba
    było OIDP dwukrotnie uderzyć w widełki (fachowcy z grupy bliżej podpowiedzą).
    Po wprowadzeniu identyfikacji oczywiście mogło się to zmienić (choć z uwagi na
    kwestię dowodową nie wiem, może jeszcze istnieje).

    -----

  • 5. Data: 2013-11-16 13:42:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> wrote:

    > Połączenia są głuche i rozłączają się po paru sekundach. Dlatego to już
    > nie jest nawet składanie oferty handlowej, tylko jakieś nie wiem co.

    Może jakiś dialer, np. alarmowy czy potwierdzenie stanu, ma źle wpisany
    numer. Próbowałeś oddzwonić?

  • 6. Data: 2013-11-16 14:20:40
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Może jakiś dialer, np. alarmowy czy potwierdzenie stanu, ma źle wpisany
    > numer. Próbowałeś oddzwonić?

    Telemarketery na 99% - oddzwonienie skutkuje z TT kogutem z aparatu, a ze
    Sferii "Operator Sferia, połączenie nie może być zrealizowane..."

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 7. Data: 2013-11-16 15:13:33
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-11-16 13:42, Maciej Bebenek pisze:

    > Może jakiś dialer, np. alarmowy czy potwierdzenie stanu, ma źle wpisany
    > numer. Próbowałeś oddzwonić?

    Nie można połączyć się z tym numerem. To jest tylko numer wyjściowy
    jakiegoś telemarketera. Dzwonili do mnie ostatni raz dzisiaj ok. 13 i
    tym razem trzymali połączenie przez minutę, ale dalej nic nie
    usłyszałem. Pewnie blond-cipie wypadł jack od mikrofonu z gniazda i nie
    wie, że jej nie słychać.

  • 8. Data: 2013-11-16 15:52:34
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Komunikaty Sferii są dziwne i niemiarodajne.

    BTW kiedyś rzucałem q... na wydzwaniający do mnie nic mi nie mówiący numer, który
    jeszcze na dodatek na początku rozmowy kazał mi
    się przedstawić, po czym doszedłem, że to po prostu mój bank przeniósł swój
    call-center na jakieś zadupie z wysoką stopą bezrobocia
    i prezentował się zwykłym lokalnym prefiksem.

    -----

  • 9. Data: 2013-11-16 16:05:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Wójtowicz napisał:

> [...]
    > i tym razem trzymali połączenie przez minutę, ale dalej nic nie
    > usłyszałem. Pewnie blond-cipie wypadł jack od mikrofonu z gniazda

    Jak się dzwoni do kogoś na telefon stacjonarny, to zwykle trzeba chwilę
    poczekać nim dojdzie do aparatu i odbierze. A często nie odbiera wcale.
    Więc oprogramowanie używane przez telemarketera może inicjować w tym
    samym czasie więcej połączeń, niż jest czynnych stanowisk. W ten sposób
    oszczędza cipogodziny, które nie są marnowane na wysłuchiwanie sygnału
    dzwonienia. W tym przypadku mogła wystąpić nadpodaż, czyli więcej osób
    odebrało połączenie, niż wynika to ze statystyk. I zabrakło wolnego
    stanowiska. Taka jest moja teoria, nie wiem, czy słuszna.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2013-11-16 16:07:45
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

> [...]
    > odebrało połączenie, niż wynika to ze statystyk. I zabrakło wolnego
    > stanowiska. Taka jest moja teoria, nie wiem, czy słuszna.

    Jakoś tak, bo czasami słychać muzyczkę z prośbą o pozostanie na linii,
    ale w tym konkretnym przypadku nic nie słychać i to oni się rozłączają,
    raz po 4 sekundach, dzisiaj po minucie.