  • 21. Data: 2013-11-16 21:05:32
    Temat: Re: 224609394
    Od: i...@p...pl

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 20:51:23 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Przyjmijmy zatem, że puszczają utwór 4'33" Johna Cage'a.

    Utwór niewiadomokogo nie jest już interesujący dla odbiorcy
    bo po tym już wyczuwa, że to początek ściemy, która, gdy nie
    odłoży słuchawki, zaraz może zatruć jego domowy spokój.
    No cóż ja poradzę na to, że taka jest rzeczywistość.

    Ircys

  • 22. Data: 2013-11-21 22:48:37
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Dnia 2013-11-16 21:05, Użytkownik i...@p...pl napisał:

> [...]
    > odłoży słuchawki, zaraz może zatruć jego domowy spokój.
    > No cóż ja poradzę na to, że taka jest rzeczywistość.

    Utwór Jana Klatki nie powinien zatruć nikomu spokoju ani nic innego.
    Odbiorca może być nawet głuchy :-P.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/4%27_33%22

    Przemek

  • 23. Data: 2013-11-21 23:27:51
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:l6lv3c$89n$1@node1.news.atman.pl...
    > Utwór Jana Klatki nie powinien zatruć nikomu spokoju ani nic innego.
    > Odbiorca może być nawet głuchy :-P.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/4%27_33%22

    O! Ja też popełniłem podobny utwór, tylko on trwa 8 minut, a wykonywać go
    można najlepiej na instrumentach strunowych i organach piszczałkowych...
    Cały utwór jest 480 sekundami ciszy :)) Jak ktoś chce, może to odśpiewać.
    :P :)

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 24. Data: 2013-11-22 00:00:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Przemysław Kowalik napisał:

    > Utwór Jana Klatki nie powinien zatruć nikomu spokoju ani nic innego.
    > Odbiorca może być nawet głuchy :-P.
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/4%27_33%22

    Marny ten artykuł, bo nie wyjaśnia Co Autor Chciał Przez To Powiedzieć.
    Chodziło mu o to, że 4 minuty 33 sekundy, to razem 273 sekundy. A minus
    273 stopnie, to Zero Bezwzględne. Więc cisza.

    Tak, mam płytę Cage'a. Analogową oczywiście. Dzisiaj na to "winyl" mówią
    (kiedyś nie). Z innymi utworami. Tyle że patefonu, czy jak to się nazywa,
    już nie mam. Tę z 4' 33" miałem pożyczoną. Słuchałem. Na koncercie nie
    byłem, ale grały to różne orkiestry. Większe i mniejsze. Natomiast zdarzyło
    mi się dyrygować wykonaniem.

    Jarek

    --
    Na ulicach cichosza
    na chodnikach cichosza

  • 25. Data: 2014-01-21 12:45:53
    Od: w...@g...com

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 10:35:14 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    > Wasz też nękają spod tego numeru? Zgłaszał już ktoś to na Policję?

    jak odbieramy to oni nabijajoł na rachunek kase po prostu biorol kase za kilka sekund

  • 26. Data: 2014-02-21 14:51:09
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 10:35:14 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    > Wasz też nękają spod tego numeru? Zgłaszał już ktoś to na Policję?

    Ja mam zamiar zgłosić to na policję, o stalking. Najpierw głuche połączenia potem gdy
    odebrałem dowiedziałem się że mam super szczęście bo wygrałem zegarek i mogę go
    odebrać gdzieś tam, odbiór nagrody będzie połączony z "degustacją" kulinarną czy w
    praktyce chcą mi wcisnąć jakieś garnki, jak się zapytałem skąd mają numer to koleś
    zaczął się mieszać że mu komputer wygenerował:D z info w necie pisze że tak działa
    firma eco-bonton i eco-vital, gdy do nich zadzwoniłem odebrała jakaś babka która
    powiedziała że to nie ich numer.

  • 27. Data: 2014-02-22 00:41:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]

    wygenerował:D z info w necie pisze że tak działa firma eco-bonton i
    eco-vital, gdy do nich zadzwoniłem odebrała jakaś babka która powiedziała że

    ==================

    (Gmail, to nie ma dziobków cytowania...)

    Wygrałeś zegarek? - Powiedzieć, że takich masz już 10 i nie wiesz, co z nimi
    zrobić, chyba menelom pod budką z piwem rozdasz....
    Degustacja? - A powiedz, że ty "koszerny" i religia ci zabrania takich
    degustacji... (albo, że po takim czymś rzygasz dalej, niż widzisz)
    "Że jednak nasze jest koszerne" - To niech przedstawią certyfikat Rabina,
    albo opiszą znak cechy koszerności, tak OT, to ciekaw jestem, czy widzieli
    koszerną gumę do żucia :P A ja taką nawet mam i jest prawilnie, oznaczona
    stosowną sygnaturką :) Albo pójść na całość i zagrać w numer "dodzwoniłeś
    się na miejsce przestępstwa...", wrzucony na YT :)
    Ja myślę nad jeszcze jednym numerem - ucieszyć się, że dzwonią, ale z żalem
    odmówić, bo dzwonią z numeru, który się nie prezentuje (tu także wersja z
    radosnym przywitaniu znajomego, oczywiście, udawana, cześć stary, kopę
    lat... i nie dać dojść do głosu przez minutę, ewentualnie odebrać i nawijać
    w języku innym, niż polski i angielski, koniecznie jednak w takim, który się
    DOBRZE zna, na wypadek, gdyby dzwoniący też ten język znał, wtedy można się
    ucieszyć, że nawet w Polsce mnie znaleźli... no, coś wymyślić dla zbicia z
    tropu), albo wprost postawić sprawę, że do momentu, aż zadzwonią z numeru,
    na który można do nich oddzwonić, nie ma mowy, o jakichkolwiek działaniach
    marketingowych.
    Ogólnie, do całości powyższego - na maxa ich zwodzić, udawać
    zainteresowanego, mhm, mhm, tak, taak,... aż w najważniejszym momencie, już
    był w ogródku, już witał się z gąską, raptem odmówić. Żeby sami bez
    proszenia wpisali na listę Do Not Call :P
    Może zmieniaczem głosu się pobawić dla zmyły? Do dzieła :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 28. Data: 2014-02-22 09:15:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Feb 2014 05:51:09 -0800 (PST), m...@g...com wrote:
    > Ja mam zamiar zgłosić to na policję, o stalking. Najpierw głuche po=
    > łączenia potem gdy odebrałem dowiedziałem się że mam super...

    Pomaga przy odbiorze tel. przedstawianie się z nazwy firmy "firma X
    słucham, z kim panu chciałaby rozmawiać", wtedy odpuszczają. W pracy
    8 lat mam nr stacjonarny z odzysku po jakimś gamoniu, który chyba
    zapisywał się do wszystkich możliwych promocji bo dzwonią min. dwa
    razy w tyg., bardzo często proszą go do tel. z nazwiska. Byłem nawet
    wzywany do sądu z powodu jakiegoś przestępstwa popełnionego z tego nr
    dwa lata zanim ja stałem się jego nowym abonentem (!!). Bo
    oczywiście sąd (prokurator?) nie potrafi odpowiednio sformułować
    interesujący okres czasu (gdy popełniono przestępstwo) w zapytaniu
    do operatora o dane obonenta. Zamiast pytać kto w danym okresie był
    abonentem, pytają kto jest abonentem. Przy tłumaczeniu sądowi, że mam
    ten nr od jakiegoś czasu (i dostałem go dawno po interesującym sąd
    okresie) miałem wrażenie, że sędzia (młody człowiek) pierwszy raz
    spotkał się z tym, że można mieć nr "po kimś". Bardzo dokładnie
    wypytywał o szczegóły załatwiania nowego nr w tepsie...

    --
    Marek

  • 29. Data: 2014-03-12 15:56:06
    Od: m...@g...com

    W dniu sobota, 16 listopada 2013 10:35:14 UTC+1 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:
    > Wasz też nękają spod tego numeru? Zgłaszał już ktoś to na Policję?

    To telemarketerzy z EkoVital. Jeśli masz Androida, ściągnij sobie np. avast Mobile i
    tam możesz blokować połączenia i smsy (Filtr połączeń) z konkretnych numerów.