  • Data: 2014-04-12 20:33:06
    Temat: Re: 2004 passat GLX - nie odpala
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bugatti" <b...@g...com> wrote in message
    news:15d8e640-d354-4031-9378-6c8c585c1066@googlegrou
    ps.com...

    > Nie zawsze tak jest. w VW jest tez kontrolka EPC. Ale mimo wszystko z
    > vcds'em bedzie znacznie latwiej.

    > Jaki kolor nalotu na swiecach ?
    > Na pompie jest > 3 bary ?

    Do tej pory ok... znaczy tylko ze do tej pory rozumiem co piszesz.
    Do diagnozy auta kumpla dzis nie doszlo -musial niespodziewanie
    jechac do roboty. Bedziemy to robic kiedy indziej.

    > VCDS, albo mulimetrem (na youtubie kiedys byla/jest instrukcja - poszukaj)

    > Wczesniej w zadnym poscie tego nie opisywales.

    Myslalem po prostu, ze umiesz czytac w myslach ;-)

    > Tak to prawda ;) To byla zmylka z mojej strony ;)
    > Winowajca moze byc transponder....ale ciagle szklana kula moze sie mylic.
    > Tak jak powiedzialem wczesniej - przez neta sie auta nie diagnozuje.

    Jasne... duza zmylka. Ale wybaczam.

    > Bo moze daje napiecie ... ale nie zbyt wysokie i iskra moze byc za slaba
    > (maly prad i napiecie). Nie napisales wczesniej jak kreci rozrusznikiem -
    > czy tak jak poprzednio czy moze nieco wolniej.

    Mysle ze jak rozusznik kreci silnikiem to napiecie w instalacji bedzie
    niskie i niezalezne od regulatora w alternatorze... kolejna zmylka?
    Czy moze po prostu nie bardzo sie na elektrycznych sprawach znasz... ?

    > Wydaje mi sie, ze bez VCDSa, KTS'a nie ruszysz.
    > Powodzenia !

    Pozostaje optymistyczny...