  • Data: 2014-04-17 01:05:23
    Temat: Re: 2004 passat GLX - nie odpala
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Bugatti" <b...@g...com> wrote in message
    news:bf6f9263-9349-4269-82a3-766d0610df1a@googlegrou
    ps.com...

    > Kolego Przemysławie,
    >
    > myślę że (jak to powiedział kiedyś znany
    > tuner M. Staszewski) "szukasz dziury w d*pie"

    O tak? :-)

    > Jak chcesz sprawdzić czy jest paliwo to odkręcasz pojedyńczo wtryskwiacze,
    [...]
    > Ale uważam nadal że takie sprawdzanie metodami inwazyjnymi jest
    > bezmyślne - bo odkręcasz coś co już zostało przykręcone fabrycznym
    > momentem i próba kolega dokręcania (i to jeszcze bez znajomości
    > wartości momentu dokręcania) powoduje że nie będzie już trzymało
    > tak jak wcześniej (mam tu na myśli odkształcenia w 0.0x mm) na łbie
    > śruby i podkładce....

    I dlatego lepiej jest odkręcić coś, do odkręcania czego jest przewidziany
    kierowca: filtr powietrza i w dziurę po nim psiknąć trochę benzyny...
    Sam siebie przekonujesz że to co podpowiadasz jest bez sensu :-)

    > Wiesz chociaż jakie wartości kąta wyprzedzenia zapłonu ma mieć ten
    > silnik ? - bo wyżej piszesz że chcesz sprawdzić zapłon i paliwo -
    > znasz czas otwarcia wtryskiwacza ? Zagłębiłeś się chociaż w tym
    > temacie czy po prostu teoretyzujesz i szukasz "dziury w pupie" ?

    Chodzi mi o diagnostykę "z grubsza", wyszukanie czegoś, co jest
    potencjalnie łatwe do stwierdzenia i ewentualnej naprawy/wymiany.
    Jak będzie paliwo ze sprawnej pompy i iskra to wtedy będę się
    zastanawiał nad kątami wyprzedzenia zapłonu i tym podobnymi...

    > No i po co ci to wiedzieć ?
    > Diagnozujesz auto kolegi a nie jakieś z przeszłości.

    Jestem człowiek ciekawy świata :-P

    > A tak ogólnie to zbliżają się Święta - i myślę że warto się zagłębić
    > w zmartwychwstaniu Jezusa Chrystusa a nie zajmować się trupem
    > (nawet gdyby to był Veyron).

    Nad czym się tu zgłębiać? Historia przerabiana co roku...
    Nikt nic nowego już tu nie wymyśli.

    > Gdy jesteście ateistami to spoko nie macie się na co obrażać
    > że o tym wspominam.

    Raczej Ty, bez względu na swoje wyznanie lub jego brak nie zakładaj
    że inni są tego samego wyznania i nie wciskaj tego Jezusa
    wszędzie gdzie tylko coś napiszesz bo to ciut niedelikatnie :-)

    > Trzymaj się!

    Trymam się... Ty też się trzymaj.