  • Data: 2014-04-15 21:26:16
    Temat: Re: 2004 passat GLX - nie odpala
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-14 14:05, Użytkownik Pszemol napisał:

    > W celu ustalenia czy jest paliwo, oczywiście...

    Oczywiście brniesz dalej.
    W oponach czy nie kapeć też sprawdzasz ciśnieniomierzem ?

    > Opiszesz okoliczności? Co to było za auto, jak to się działo?

    Geniusze postanowili sprawdzić iskrę bez sprawdzania iskry.
    Odkręcili dekiel filtra psiknęli samostartu i uznali że
    "pali". Bez samostartu nie "palił". Więc "naprawiali" gaźnik
    a jak nie pomogło to jeszcze pompę paliwa.
    Winny był brak iskry a konkretnie starego typu mechaniczny
    rozdzielacz w aparacie zapłonowym.