eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody2004 passat GLX - nie odpalaRe: 2004 passat GLX - nie odpala
  • X-Received: by 10.140.104.168 with SMTP id a37mr138qgf.20.1397326431615; Sat, 12 Apr
    2014 11:13:51 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.104.168 with SMTP id a37mr138qgf.20.1397326431615; Sat, 12 Apr
    2014 11:13:51 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!cm18no2333253qab.0!news-out.
    google.com!du2ni6534qab.0!nntp.google.com!cm18no2333249qab.0!postnews.google.co
    m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 12 Apr 2014 11:13:51 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lib7mb$cpb$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.172.248.224;
    posting-account=v3wXswoAAACYEkxLGiJmHY2qsyI5lQYi
    NNTP-Posting-Host: 5.172.248.224
    References: <li9b4r$56k$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <lib7mb$cpb$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: 2004 passat GLX - nie odpala
    From: Bugatti <b...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 12 Apr 2014 18:13:51 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2530220
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "Pszemol" napisal w wiadomosci:

    > Swiatelko "check engine" na desce sie nie pali, wiec kodów chyba nie
    > bedzie?

    Nie zawsze tak jest. w VW jest tez kontrolka EPC. Ale mimo wszystko z
    vcds'em bedzie znacznie latwiej.

    >> Jesli nie masz vcdsa to sprawdz mulimetrem lub na sluch, wzrok
    >> (nie napisze dokladnie slowami "how to"):
    >> - pompa paliwa przy baku,
    >> - iskra na swiecach,
    >
    > Do tej pory ok...

    Jaki kolor nalotu na swiecach ?
    Na pompie jest > 3 bary ?

    >> - czujnik polozenia walu korbowego,
    >
    > ... a tu potrzebuje instrukcji "jak" :-)

    VCDS, albo mulimetrem (na youtubie kiedys byla/jest instrukcja - poszukaj)

    >> - odpowietrzenie pompy i filtra paliwa,
    >
    > Czemu podejrzewasz jakies odpowietrzenie skoro auto jechalo dobrze,
    > zaparkowane wieczorem, rano juz nie odpalilo?

    Wczesniej w zadnym poscie tego nie opisywales.

    >> - immobiliser (tu bardziej dluga droga do opisania)...lub padla do niego
    >> bateryjka,
    >
    > Hm... bateryjka? ? przy immobilizerze ??? o czym Ty mówisz?
    > bateryjka to chyba tylko do pilota... zdalnego centralnego zamka.
    > Immobilizer nie ma bateryjki chyba?

    Tak to prawda ;) To byla zmylka z mojej strony ;)
    Winowajca moze byc transponder....ale ciagle szklana kula moze sie mylic.
    Tak jak powiedzialem wczesniej - przez neta sie auta nie diagnozuje.

    >> - ladowanie alternatora
    >
    > Hm... aku naladowany i kreci rozrusznikiem... co ma alternator do
    > zapalania silnika?

    Bo moze daje napiecie ... ale nie zbyt wysokie i iskra moze byc za slaba
    (maly prad i napiecie). Nie napisales wczesniej jak kreci rozrusznikiem -
    czy tak jak poprzednio czy moze nieco wolniej.

    >> ...
    >> Nic wiecej mi do glowy nie przychodzi.
    >> Daj znac jak ci poszlo.
    >
    > Dam znac, dzieki :-)

    Wydaje mi sie, ze bez VCDSa, KTS'a nie ruszysz.
    Powodzenia !

    Pozdr.
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: